torra Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Lurte på om noen hadde noe forslag til hva jeg kunne gjort for å fått mer effekt ut av min 318i 98mod e46. Lyst å få mer effekt ut av motoren.. Er det noe å sette inn trimkam osv? Vet effektanlegg, men vil opptimalisere uten at d skal koste så alt for mye.. hadde vært fin om noen kunne kommet med noen forslag, og linker til noen sider der jeg kan få tak i forskjellig..
Toro Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 tja.. turbo alt annet vil vel ikke gi så mye merkbar effekt.
torra Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 hva koster slikt da? noen linker? regner med at jeg ikke bare kan sette i turbo, må vel gjøres mer? Hørt at man må være litt forsiktig å sånn shit når man skal sette inn turbo, sånn at man ikke ødelegger motoren helt hehe. mn jeg har ikke akkurat så veeeeldi stor peiling da..
oddis Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Glem turbo. Det koster borti 40-50k skal du ha noe som bortimot holder til vanlig. Kjøp deg en trimkam, finn ut hvor stor klaring du har i forhold til stempel og plan toppen ned til max tilatte toleranse (Høyere komp), samt send toppen til porting. En bensintrykkregualtor, KN filter og evt en chip til tilsvarende oppsett. .. Men da har man forlengst gått over grensen for hva en god 325 motor koster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå