Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første som slår meg her er at disse folka har vist hva de var der for å hente. Hvilket betyr at de på en eller annen måte har kjent til hva som befant seg i verkstedet ditt.

For det andre: S14 deler har ikke akkurat verdens største marked. Tipper det går maks 150 S14 maskiner i Norge, og selvfølgelig veldig mange færre her i M&R. Så enten så har tjuvraddene E30 M3 selv, eller så har de tenkt å selge videre. Og gjør de det, så er det en meget stor sjangse for at de blir oppdaget.

Så her er det bare å holde øyne og ører åpne karer. Jeg skal iallefall gjøre mitt, og jeg håper så INDERLIG at disse folka blir tatt skikkelig. Sånne folk trenst ikke til annet enn krabbemat!

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er heller ikke ett rent bestillingsverk. Det er de som har vært inne i lokalet som kjenner till BMW.

Siden dette er såpass spesielle deler ville jeg kontaktet de mest aktive BMW-mekkere direkte da det ikke er sikkert alle leser akkurat denne tråden. Tenker da på slike som Prærien Racing m.fl. Om slike deler begynner å omsettes, så er sannsynligheten stor for at de vil prøve å kontakte "klubber" som nettopp dette.

Avtal avlevering av delene på ett verksted, siden det der allerede er støy, og det finnes mye fint som kan reudsere deres evne til å ta i tjuvgods som du sier 8)

Skrevet
Det første som slår meg her er at disse folka har vist hva de var der for å hente. Hvilket betyr at de på en eller annen måte har kjent til hva som befant seg i verkstedet ditt.

Tenkte det samme...

SURT!

Skrevet

Problemet er vel at dei ikkje selger varme deler med ein gong, men gjerne venter eit par år og så selger dei.

Eller så er delene allerede på veg ut av landet :(

Skrevet

Som det er nevnt, så må dette være gjort av kjente eller noen som har kjent til prosjektet.. Ta kontakt med alle som har vært i lokalet og hør med dem. Hvis de har noe å skjule, så tror jeg du merker det..

Jeg leter jo hele tiden etter deler til E30 M3 i Skandinavia, så hvis jeg ser noe mistenktsomt så sier jeg ifra!

Lykke til med letingen!

Edit:

Du kan jo legge ut en melding på diverse forum i Sverige/Danmark som f.eks:

www.autopower.se

www.pure-pf.com

www.m3e30.se

www.e30.dk

www.rejsa.nu

Jo flere øyne og ører som er informert, jo større sjanse er det for at du får igjen delene..

Skrevet
Problemet er vel at dei ikkje selger varme deler med ein gong, men gjerne venter eit par år og så selger dei.

Enig i grunnen, men dette virker som ett tjuvraid av litt spesiell karakter. Som noen nevner over, disse hadde god kjennskap til innhold i denne garasjen. Ergo: Disse folkene, Andrem3, har du/dere rimelig sikkert sett før og trolig i ditt eget verksted. Begynn å let i kretsen av folk som har hatt adgang i verkstedet deres.

Det var slik vi fikk stoppet "utskipping" av alt som broder`n ble lettet for. Vi skjønte at noen viste eksakt hva de skulle ha og kjennskap til hvor det lå. Vi trengte bare 3dager på å snøre nettet og kontaktet Politiet. Der fikk vi beskjed om å prøve å ordne opp sjøl :twisted:

Varene kom i retur for å si det slik 8)

Skrevet

Enig i grunnen, men dette virker som ett tjuvraid av litt spesiell karakter. Som noen nevner over, disse hadde god kjennskap til innhold i denne garasjen. Ergo: Disse folkene, Andrem3, har du/dere rimelig sikkert sett før og trolig i ditt eget verksted. Begynn å let i kretsen av folk som har hatt adgang i verkstedet deres.

Det var slik vi fikk stoppet "utskipping" av alt som broder`n ble lettet for. Vi skjønte at noen viste eksakt hva de skulle ha og kjennskap til hvor det lå. Vi trengte bare 3dager på å snøre nettet og kontaktet Politiet. Der fikk vi beskjed om å prøve å ordne opp sjøl :twisted:

Varene kom i retur for å si det slik 8)

Det var en grei beskjed å få fra politiet :D !!

Håper delene kommer til rette Andre. Dette er for surt!!

Skrevet

Ser du skriver +++ etter delene. Var det noen flere spesielle deler som ble tatt? F.eks dørene dine er det jo ikke så mange av.. Fint å ha en komplett liste over delene slik at en vet hva en skal se etter..

Skrevet

skal ha øynene og ørene opne Andre, hørte det fra doffa. at jævlene viste hva de ville ha er desverre alt for åpenbart her. jævla svinpakk!

kan legge ut en post på ågk om du vil?

Skrevet
Ser du skriver +++ etter delene. Var det noen flere spesielle deler som ble tatt? F.eks dørene dine er det jo ikke så mange av.. Fint å ha en komplett liste over delene slik at en vet hva en skal se etter..

Dørene er ikke tatt,heller ikke felgene.Det jeg mente med +++,var diverse bilstereo,bremserør.

Skrevet

For jævlig at sånt skal skje! Skal selvfølgelig holde ører og øyne åpen å gi beskjed om det dukker opp noe mistenkelig.

Er jo begrenset hvor mange som har skikkelig peiling på M3 og er troende til sånt, så burde ikke vær noen umulig sak å finne ut hvem som er synderen.

Håper dere offentligjør hvem det er om dere finner det ut. Ingen grunn til å værne sånne folk, advar andre så det ikke skjer med dem å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...