Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Då har eg nettopp gitt nokon i oppdrag å finne ut kven vedkommende er, kor han har fått tak i dette osv... kjenne eit par i Nordfjordeid, så dei skulle sjekke!!! Gir beskjed ikveld når eg veit noko meir!!!

Skrevet

Kan jo vera at han e uskyldig og....men da lukta litt ugler i mosen då¨når so mangen av delene han selger stemmer med da som e stjålet...lykke til;)

Skrevet
sendte mail til han om at jeg var interisert i et av senkesettene.. lurte på om og få tlf nr for raskere kontakt ; ) hehe

Har du fått svar på mailen du sendte?

Skrevet

Hvor er dette lokalet hen? Broren min ble nylig frastjålet en girkasse.. det var på sula..

Skrevet

Berre å ringa nummeret som er på 7 tall det, så starte på 0 og gi seg på 9 for å høyre ke han i andre enden heite. Ellers kan det vel sjekkast med autodb.no når annonsa blei lagt ut?

Skrevet

Det er iallefall ikke han Kai-Arne som er nevnt her.... Han bor i Sande ;) Så det er tvilsomt at han har gjort det :) Han liker dessuten ikke BMW. Det er derimot en til på Eid som heter det(greide ikke å finne etternavnet), og han er visst etter det jeg forstår et vrak som dealer dop? Uten at jeg vet sikkert. Skal sjekke litt til imorgen.

Skrevet
Berre å ringa nummeret som er på 7 tall det, så starte på 0 og gi seg på 9 for å høyre ke han i andre enden heite. Ellers kan det vel sjekkast med autodb.no når annonsa blei lagt ut?

Se her "ready2ride" ;)

men, er kun 7 siffret tlf nr. og litt søk på dem 7 pluss ett tall fra 0 til 9, viser atr peppes pizza i oslo eier 6 av dem, og dem andre finner eg ikke noe på. men epost til autodb om å få ip-adressen dems er sendt ;)
Skrevet
sendte mail til han om at jeg var interisert i et av senkesettene.. lurte på om og få tlf nr for raskere kontakt ; ) hehe

Har du fått svar på mailen du sendte?

he he nei desverre.. men mailen min er IKKE helt god for tiden heller da.. men skal gi beskjed så fort jeg eventuelt får SVAR :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...