Dralle Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 No er ikkje eg nokon rakettforskar, men kvifor skal nokon på Eid ha garasja full av flotte M3-delar om der ikkje er nokon som har M3? anna teori: Kven som helst kan legge ut annonse med nyleg stolne delar på autodb og seie; "Eg heiter 'ditt og datt' og eg bur på Nordfjordeid", men eigentleg så er det kun for å leie merksemda vekk frå seg seg sjølv... og rette vedkommande bur ein heilt anna plass. http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps= ... crollY=120 Er ei lita Kinareise det der... ferge å greier...
BimmerKing Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Tja, man trenger ikke nødvendigvis å kjøre den veien Dralle Man kan ta veien om Stranda enten via Sjøholt eller via Sykkylven, der det faktisk går nattferge(?) og videre til Hellesylt og Grodås.....Det er "bare" en ferge uansett hvilken av de veiene man velger, avhengig av hvor god tid du har
andrem3 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 Det kan være feil navn og adresse,men er ganske sikker på at den som har lagt ut annonsa har delene.Grunnen til det er.Vi har ikke sagt til noen at clutch huset på eine kassa ikke vart stelt.Å i annonsa så er ene kassa til salgs uten clutchhus
Kjetil Sømme Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Si fra hvis dere trenger bistand. Send PM.
bimmå Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 gi politiet hele saken med linker og mistenkeligheter dere har fått tak i via jungel telegrafen. så får de søke opp ip-adressa via autodb. å røske tak i de på den måten,dere får uansett vite hvem det var i tilfelle. så blir d pisk etter purken har tynet dem. men husk att det finnes mange fine trikks med piggtråd.............
EvenS Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Men da lurer jeg på hvordan noen fra Nordfjordeid vet hvor vatne er, i hvertfall vet hvor lokalet er. Noen herifra må jo ha fortalt dem om det, eventuelt vært med på innbruddet.
Arimanni Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Eventulet kan det der vere ein stakkars jevel som har fått kjøpt delene billig for å så selge dei videre og er uvitende om at det er varme deler. Håper du får tilbake delene og skambanker han som har tatt dei. Lykke til..
Analex Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 1. piggtråd 2. stålrør 3. anus 4. 5. profit
Bimmerfanatic Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 1. piggtråd2. stålrør 3. anus 4. 5. profit Og nr 4. er?
Mauro Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 1. piggtråd2. stålrør 3. anus 4. 5. profit Og nr 4. er? Bruk fantasien Husker det greiene fra de alvene i South Park som stjal underbukser haha... Litt OT nå men. 1. Steal underpants 2. Stack them 3. ?????? 4. Profit
Espen|3k Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Håper dette er rette duden, er det tilfelle så ere faen meg noe av det beste jeg har hørt! Nok en gang lykke til... Sykt egentlig!
D.Toft Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 da har jeg fått ip adressen til dem som har lagt ut annonsen.. "Innlagt: 2006-12-30 01:38:09" send pm for ip adressen.. vil ikke legge den ut her, enda..
D.Toft Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 hehe, hadde noen triks på lur her, og fant ut litt av vært, han holder til i ålesund.. sikkert brukt jobb pc når han har lagt ut annonsen, fant firma navn, telefon nr til firma og email til han ip er regget på.. bare han ikke har hacket seg innpå ett trådløst nettverk... Edit: bare navn og adresse til firma som har solgt denne personen nettverk
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 hehe, hadde noen triks på lur her, og fant ut litt av vært, han holder til i ålesund.. sikkert brukt jobb pc når han har lagt ut annonsen, fant firma navn, telefon nr til firma og email til han ip er regget på.. vær litt forsiktig med å kontakte jobben til denne fyren da. Litt kjipt for han hvis det skulle vise seg at delene faktisk er han sine og han skulle få problemer med jobben pga dette..
Kjetil Sømme Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Er jo bare å ringe jobben og spørre om de er noen som har noen BMW-deler tilsalgs. Si at det gjelder en annonse bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå