klebefix Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Hylland skrev: Hylland skrev: Då har eg nettopp gitt nokon i oppdrag å finne ut kven vedkommende er, kor han har fått tak i dette osv... kjenne eit par i Nordfjordeid, så dei skulle sjekke!!! Gir beskjed ikveld når eg veit noko meir!!! Kai Arne frå Nordfjordeid er ein liten luring som flytta til Drammen for nokre år sida, men nokon meinte han var flytta tilbake til Nordfjordeid no... Ingen som kjente han dessverre... Då er jo muligheten stor for at han har vore på juleferie på eid.
KennetG Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 dersom ip-afressen er registrert hos mimer, eller tafjord-mimer som det heter så er det jo bare å kontakte mimer det, for de har jo lister over hvem som er registrert som brukere på de forskjellige ip-adressene. Får håpe dere får tatt vedkommende som har gjort dette.
sindre Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Sitat Leste du ikke hva jeg skrev? Skrev med en gang dere vet navn og er _SIKKER_ Dessuten er det veldig greit spesielt for oss i Ålesund området å vite om hvem som er kjeltringer så ikke flere opplever det samme. Beklager EvenS, her har jeg ikke klart å lese riktig. Flaueste av alt er vel at jeg leste gjennom to ganger før jeg skrev svaret mitt.
j0lle Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 klebefix skrev: Hylland skrev: Hylland skrev: Då har eg nettopp gitt nokon i oppdrag å finne ut kven vedkommende er, kor han har fått tak i dette osv... kjenne eit par i Nordfjordeid, så dei skulle sjekke!!! Gir beskjed ikveld når eg veit noko meir!!! Kai Arne frå Nordfjordeid er ein liten luring som flytta til Drammen for nokre år sida, men nokon meinte han var flytta tilbake til Nordfjordeid no... Ingen som kjente han dessverre... Då er jo muligheten stor for at han har vore på juleferie på eid. Hvis denne Kai Arne er den samme som jeg kjenner, har han GARANTERT ikke vært i Nordfjordeid i jula. (han kommer derifra og har flyttet til drammen som tideliggere nevnt..) En annen ting. Dere bør virkelig passe på hva dere skriver. Spekulasjoner og rykter bør dere alle holde dere for gode for å legge ut på nettet for allmenheten!
Toro Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har det skjedd noe mere her? Fått tak i han som har lagt ut annonsen på autodb?
andrem3 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 Kjetil Sømme skrev: Bump!Er saken "avsluttet" eller? Nei,den er ikke det.Skal komme med opplysninger senere
Gunnar Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Hvis noen lurte, så sjekka jeg opp adressen (som ser ut for å være en fast adresse) her på sidene også - det finnes ingen innlegg fra den IP-adressen blant de 350.000 innleggene her inne, og jeg finner heller ingen treff for adressen i besøksloggene for et helt år tilbake i tid.
Stian Børresen Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 hm, kanskje det har blitt laget en brukerkonto til hensikt for å følge med på det beste bmw forumet i norge? se om det kommer slike tråder som dette om de gjør noe sprell for å se hvor mye blest det blir omkring det som skjer? bare en tanke..folk begynner å bli så fulle av faen idag at man kan jo aldri vite noe nesten lenger..plutselig så er det noe som dette som skjer..føler at det begynner å bli mer å mer vanskelig å stole på folk for tiden. Kjedelig utvikling.. Håper delene kommer tilbake til eier og at den/de dette gjelder får sin lærepenge x2. Lei inn et par crazy torpedoer å la de gjøre sitt:P
Gunnar Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Som skrevet over, så er det INGEN treff her inne fra den adressen, så det er spørs om det ikke er noen som kjenner til prosjektet lokalt der oppe - siden Mimer tross alt er fra samme området. Men det blir selvfølgelig bare antakelser, siden de kan ha vært inne fra andre steder.
Stian Børresen Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 så du skrev det Gunnar, men jeg snakket litt generelt også Det var litt OffTopic også i det innlegget mitt, da det helt sikkert er folk som gjør det jeg skrev. Tilbake til tråden: Syns det er rart om 1 mann klarer å flytte på alt det der alene, en girkasse for eks veier jo litt. så sannsynligheten for at det er flere enn 1 mann er jo tilstede? Men jeg håper at alt ordner seg og at dere får delene tilbake hele og pene;)
ioctl Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Dette med IP address er det nok bare å gi opp så lenge den leder til en ISP. Disse applikasjonene som lokaliserer folk vha. traceroute leder deg da bare til ISPen(der de er lokalisert) og ISPer gir(heldigvis synes jeg) IKKE ut info om abboneter som har brukt en gitt IP uten rettsordre. Ellers hadde nok de fleste som har lastet ned musikk og/eller film slitt... Men lykke til med kneskålkunsinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå