no_name Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 No har jeg nettop kjøpt med bil å har funne ut de att der mangla de som styre sentral låsen, å da lure jeg på om de skal ver ett reele eller e boks av nokke :S Så dere som har peiling her, hva skal vær på enden av ledninga jeg fann under med alt anna?? legger ut ett bilde seinere i kveld Takker for alle svar
no_name Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Da har jeg komt heim fra en fin kveld med biln min her er bilde..
ehrnst Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Hvor fant du denna? Sentrallåsreleet sitter bak høytaleren nede ved gulvet på førersia forresten. Det bildet var litt lite, klarer ikke helt kjenne meg igjen
Ivanrogov Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 du ser høytaleren nederst til venstre i bildet..
no_name Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Her er ett litt klarere bilde fra hvor jeg fann kabeln
no_name Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Hvor får jeg tak no noe sånt da? koster de mye for ett nytt kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå