eliot Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 sperre til e 34 selges hbo 3000 diffen har gått 185000 km er veldig tight å fin ikke slark utvekslig 3.91 kjøpt hos koed i høst . ring 91370346 for mer info
dunderdo Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 Hvorfor spør dere om hvor mye sperre der er? Min lærdom seier att det er kun traktorer og div 4x4 som har sperre. Sperre betyr 100% låsing av diff.... Men derimot diff brems, som bmw har som standard utstyr eller som ekstra utstyr på di fleste bilene sine. bremser den 25% Diffen som han selger her er fra en M5 e34 og har diffbrems på 25%....
dunderdo Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 NEI.... Men det går and å modefisere bakstillinga til å passe... Litt mye jobb.... Kjøp M3 e30 diff heller....
Gunnar Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Hvorfor spør dere om hvor mye sperre der er? Min lærdom seier att det er kun traktorer og div 4x4 som har sperre. Sperre betyr 100% låsing av diff.... Men derimot diff brems, som bmw har som standard utstyr eller som ekstra utstyr på di fleste bilene sine. bremser den 25% Hvem bryr seg? Alle fatter hva som menes når man sier sperre. Det er bare en sær gjeng fra BMWCCN som har prøvd å innføre bremse-begrepet, som ikke gjør noe annet enn å forvirre så lenge de aller fleste fortsatt kaller det sperr. Til og med BMW AG kaller det for "differential LOCK", altså lås/sperr. Ikke BREMS. "The variable M differential lock." Fra E92 M3: http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... _lock.html
Rogeren Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Fordi den er variabel og kan bremse opp til 100%, der den altså blir sperr... Alle jeg kjenner sier heldigvis ikke sperre, men det er mange lure navn på det desverre... Har en kar her med en Omega, som sier han har diff på bilen sin.... Hva så... Det har alle... Men etter mye om og men, kom han fram til at det var diffbrems han mente...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå