CEJ Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Har en Nokia N80 i bra stand! ingenting feil med den, utenoperatørlås. Nyeste software og nye deksler.. følger med Lader,Handsfree, 128mb minnekort, og datakabel. Selges kr 2000
CEJ Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 har ikke bilde nei, men ser du på amobil.no eller nokia.no så ser du åssen den ser ut. den er strøken! den er fra i våres. ca 7mnd gammel
Ballder Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Vestfold her. Bor du i nærheten, så er jeg int. i den der jeg. Helst i dag da min N70 sliter for tiden. Mener nå og tro at du bor i Årnes/akershus. Så da utgår det for min del.
CEJ Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 ja årnes,kan evt komme til oslo.. eller sende i post..
Ballder Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Sitat hvor i vestfold bor du? Om du mener meg, så bor jeg i Larvik/Sandefjord. Litt fra og til liksom.
The_transporter Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 haha bra salgstråd jeg bor i årnes og noen fler som vil si hvor de bor?
Ballder Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Sitat haha bra salgstråd Razz jeg bor i årnes og Razz noen fler som vil si hvor de bor? KÅL... Greit og vite hvor ting befinner seg i forhold til eventuell henting/levering kanskje?? Burde være obligatorisk og få med i både selges og ønskes annonser mener jeg. Hvorfor være nødt til og spørre om slikt hvergang liksom....
The_transporter Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 det er greit nok.. men når to som er intresert i varen spør hvor verandre bor?? det har ingen sammenheng..hvis du skjønner ?? hehehe
Ballder Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Den er jeg med på... Men jeg spurte selger. Driter glatt i hvor de andre bor.. Bare svarte jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå