Gå til innhold

Verdi -89 520ia ?

Sir Hofstad
 Share

Anbefalte innlegg

Har et prosjekt:

-89 mod 520ia, gått 205 K.

Farve lapisblå, med grått skinninteriør(pent)

Motor er nyoverhalt med bla ny topp (kam,vippetøy osv)

Sportsluftfilter, pynteslanger,CC,stor kjørecomputer,man.takluke,hvite blink og rød/hvite baklys og "refleksplate"...

Alt av rust (egentlig minimalt, men noe lagringsskade) blir tatt og lakket med PPG billakk.

Ny viskermekanisme,oppgraderte bremser (vent foran), ny travers + bærearmer og foringer.,nye bremserør f/b,nye drivstoffrør,ny fronrute osv.

Mulig bilen blir satt opp med Rondell 0058(225/40R18 og 255/35R18 (8" og 10")),V8 front og fanger med V8 spoilere og lyktespylere + tåkelys.

Stereo med Infinity REF foran og bak....

Hva kan jeg få for denne?

Noe å hente på å selge med 18" osv?

Eller bare holde original?

Takk for hjelpen!

Ps! bilen blir ferdig til våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil tippe rundt 35 000 - 40 000 kanskje?! Alt etter kem som kjem og ser på den. Litt vanskeleg å seie det uten å sjå bilen. Men bil er uansett eit tapsprosjekt :(

OT: Ser du har CC, korleis kopla du det opp? Får ikkje min CC til å fungere (ettermontert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar Arimanni :D

Bygde opp en -84 320 som jeg kjøpte for 1700,- til å få igjen ca 38000 på takst...

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... ight=takst

Tror ikke det blir det samme her, men spekulerer litt på hva jeg skal gå for.

Gjøre den litt mer snerten eller beholde den "original", uansett leverer jeg ikke fra meg noe som ikke er ordentlig 8)

Til det andre spørsmålet ditt har jeg svart deg på:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=343689#343689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med mange av dei billige E34 er at du kjøyre 10 mil, og så bryte bilen sammen :(

Eg hadde heller gitt 10 000 meir for ein bil som hadde kviteringer for overhaldt topp, ny viskerarm og Rondell felger :) Men det er meg. Som sagt, det kjem ann på kjøperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig kanskje ikke så interessert i summen,tenkte ca 25K, men da uten rondell,V8-front osv. Bare strøken original.

Hadde planlagt å gjøre noe effektmessig ala 24v med ladetrykk, men så ble jeg obs på at det da tilkom engangsavgift i forhold til at begge mine er importbiler :cry:

Mer interessert i meninger om original eller ikke.

Hva synes dere, gjemme godbitene i håp om å få i seg en bimmer det går an å råne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...