bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Har en 320i motor til salgs. er en 6'er fra rundt 87. den med fordeleren på siden. Er med ledningsnett. altså det som går fra motoren og ender i en stikkkontakt.. har gått ca 200' tenker jeg. Den ble startet opp før den ble tatt ut. Har også litt andre deler som speil, instrument, frontlykter, sett med blinklys på sidene, injection, bakluke, panser, venstre forskjerm, bremsekraftforsterker, grill, vanntank til kjølevæske, spylervæsketank, midtkonsoll har solgt lykter,bakluke,panser + et sett med speil, men har et sett til. benytt sjansen!
Sjurbrat Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Hvor mye skal du ha for den? Skiftet reg.reim, kam eller ventilløftere? Mvh Sjur
bmwhans Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 Hvor mye skal du ha for den? Skiftet reg.reim, kam eller ventilløftere?Mvh Sjur Har ikke bytta noe, den fulgte bare med når jeg kjøpte en bil. Jeg trenger den ikke. Litt usikker på pris, men kom med et fornuftig bud
bmwhans Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 farge på panser og skjerm? bilder? Det er lachsilber. Jeg må i så fall sende bilder på mail. Har ikke noen hjemmeside de ligger på. mail adr?
Sjurbrat Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Tja, 1500? men du fikk ikke vite noe når du kjøpte bilen heller? Om reg.reim, det står kanskje når den skal byttes?
bmwhans Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 fikk bare vite at den startet og gikk fint før den ble tatt ut. han spurte om jeg ville ha den med og jeg sa ja, han sa ikke noe om den lissom.. det er jo ikke værre for deg å bare bytte den reima for sikkerhets skyld..
bmwhans Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 beklager de er solgt. har glemt å oppdatere. har solgt (eller lovt bort) lykter, panser, koffertlokk, og speil. har fortsatt igjen et sett med speil pluss det andre jeg ikke har nevnt som er solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå