Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hau hau hau...

Nå er tiden snart inne!

Fyller 18 år i dag, og i morgen venter oppkjøringa..

..og jeg er no inni helsikes nervøs!=/

Noen som har noen gode tips å komme med på tampen?! :)

Mvh Alexander

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vær rolig å følg trafikkreglene! Husker jeg var utrulig nervøs før oppkjøringa, men da jeg satte meg i bilen ble jeg helt rolig. Tror jeg kjørte ca 30 min til jeg kjørte til biltilsynet igjen og sensoren sa til meg at jeg hadde bestått med glans! :D Så ta det rolig og ikke stress, så går det bra! Husk bruk speilene og pass opp for fotgjengere!!!! :wink:

Skrevet

Jeg ville ha tatt det demonstrativt rolig, og opptre passivt. Mange unge gutter blir slaktet av sensoren hvis de oppfatter deg som en aggresiv traffikant. Lykke til!!!Går helt sikkert fint :D

Skrevet

gratulerer med dagen.. Få deg en god natts søvn så går det så fint! Husk speilene, og fotgjenegere.. Sensoren min sa at de ser ikke etter enkelt feil men gjennomgående feil!

Var også litt nervøs før min oppkjøring, men gikk som smurt og det som var gjennomgående hos meg var at det var meget bra lød det fra sensoren etter timen.. Fikk to gratulasjoner den dagen, en for 18 års dagen, og en for lappen :D

Uansett, lykke til, går nok kjempefint!

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Ta det med ro og planlegg i god tid vist du veit kor du skal kjøyre.

Som nokre andre seie, sensor slakter meir enn gjerne ein unge gutter!

Begge hender på rattet og slapp av :) Husk å slå på lysene (vist dei står i park) det gløymte eg :P

Skrevet

Detta går som fot i hanske 8) Det er jeg sikker på!!

Bare å slappe av og kjøre bil som en mann!!

Og hvis det går skeis så er ikke det så farlig du får kjøre opp igjen før eller seinere, det vil sansyligvis virke som en evighet men det er det ikke :lol:

Lykke til.

Skrevet

gratuler med degen, det går nok bra skal du se, bare følg godt med på hva som skjer rundt deg i trafikken og ta det ganske rolig osv. så blir neste utfordring å prøve å beholde lappen så godt som mulig da :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...