T Y racing Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 siden tråden ble steng før jeg rakk å skrive innlegg.. standard m5,med ratt og pedaler 7.21 etter ca 10 forsøk he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvorfor ble tråden stengt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 rekna med at da va på grunn av idiotane som brukte tråden til OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 sikkert,men uansett greit med en advarsel først kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Hdde vært greit med en advarsel ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 noen flere som har kjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Annet bil- & motorprat Alt annet bil- og motorprat! For datahjelp, spilling og klær finnes det andre forumer... Det var jeg som stengte tråden. Skal bli litt flinkere å begrunne slike tilfeller men av og til forventer jeg at dere tar hintet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg