e30_kH Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 heisann, jeg fikk et lite problem med bilen min da jeg skulle slå av tenninga her om dagen,.......... tenninga ville ikke helt av... når nøkkelen er vridd helt tilbake lyser bateri lampa i dashbordet rødt:/ å bateriet er tomt 5-6 timer etterpå.... hva kan dette kåmme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øge Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 tenningslåsen er gåen.bytt den og problemet er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 vi fikk lignende problem på mamma sin bil i går..bare der får man ikke vridd på tenninga..noen ide opå hva ny tenningslås koster? bare sånn generelt og eventuelt jobben å bytte den gamle ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_kH Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 åjah:) takk for tipsett! jeg kobla ut tenningslåsen, men det sjedde ingenting.... lampa fortsatte bare å lyse.. men dette blir vell feil måte å prøve på har ny lås liggende, må bare montere denj først:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå