Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger et universalt DTM effektanlegg. (kun bakre potte)

Har aldri brukt denne kun prøvemontert den. (før jeg fant ut at det ikke ble pent på en 745 + at den er for liten for motoren min)

Den er i chrome/polert stål og ser veldig bra ut.

Rør:

Inngang: 1 gange 2,5"

Utblås: 2 gange 2,5" DTM

Denne kjøpte jeg på tilbud for 770kr (har kosta 1100kr) og selger den nå for 600kr.

Som sagt så er den ubrukt, kun prøvemontert, men har noen småmerker etter at jeg dytta den på plass i klemma som er under bilen.

Bilde:

Bilde067.jpg

Skrevet

Dette er nok ikke av noe merkevare, men regner med den vil gjøre jobben sin (usikker på merke i allefall, het bare DTM sport da jeg kjøpte den)

Jeg vet ikke hvilken biler denne passer til da den er universal.

Potta i seg selv er ganske kort og "tynn" så det må nok sikkert modifiseres litt på opphenget slik at det klemmer sammen rundt potta når den er montert, i tillegg til at man sikkert må ha en rørbit mellom DTM-potta og det resterende eksosanlegget på bilen.

Vær bare obs på at det kun er en inngang på 2,5" inn!

Så mener jeg potta var 40cm (uten rørstussene i hver ende) og 60cm (med rørstussene i hver ende)

Så har dere litt å gå utifra :wink:

Skrevet

ligger det noen bud på den eller? om du har fått noen på pm eller noe.. jeg har en 325i e 30 og der er det to rør hele veien fra midten av bilen ca, så jeg må ha overgang fra to rør til et.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...