devil boy Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 fikser ikke å legge ut bilder her så jeg legger ut en link på tingene http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... =2&tot=316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbuss Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Hei. Har skjermen tv-tuner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbuss Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 om spillern leser mp3 filer og det følger med alt av ledninger og braketter så tar jeg den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 alt av ledninger følger med. den spiller mp3 svcd vcd avi er ikke sikker på xvid eller divx du kan ringe hvis du vil. blir borte et par timer.eller om du sender meg ditt nr så ringer jeg opp ...allle brakketene følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 det følger med fm sender til lyd husker ikke hva det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 ahaa..så det nå..det er to spillere og en skjerm?den som står i midtkonsollen..spec på den?spiller den mp3?fjernkontroll? skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 nei ikke cd spilleren som er i dashbordet .det er en boks du kobler på antenen til radioen i bilen og inn på dvd spilleren ,sånn at du får film lyden over radiosignal. sony spilleren er ikke til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå