vrossi46 Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 får ikje løs den bolten som går inni veiva i framkant av motoren.. noen tips om hvordan eg kan låse av veiva..? er bare den igjen på blokka..m20b25
joris Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Kan du utdype det litt nærmere? Har samma problemet selv. Den er vel ikke links?
Garasjesalg Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Nei den er ikke links. Det du kunne ha gjort er og "skyte" den løs med muttertrekker. Men da bør du ha litt kraftigere enn allminnelige saker. Var oppe på lastebilverksted og fikk løst en for en stund tilbake siden, og da måtte det 2000 newton til for og få løst den..Satt som bare f***
02 Touring Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Kan du utdype det litt nærmere? Har samma problemet selv. Den er vel ikke links? Jeg regner med at du har tatt ut råder og stempler! Da tar du en trepinne passe tykk trer den ned igjennom cylinderen og ut på siden av veiva så den ikke går rundt.
vrossi46 Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 okei.. takker for tips.. ska gå ut å prøve litt..
stian329 Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Det tar deg et par sekunder å løsne bolten på denne måten, også står du der etterpå og tenker "hvorfor kom jeg ikke på dette med en gang?" hehe
mEhE Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 jeg fikk en kompis til og holde med en skralle på svinghjulet mens jeg kødda og slo,fikk den av tilslutt etter 1 stk knekt biltema fastnøkkel.. kansje ikke den mest effektive måten men. men trepinne i sylindertrikset skal jeg huske på neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå