E28Fredrik Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Til dere som har bilder av noen Fete E34 Touringer.. sleng de ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Velg E34 her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 -92 520IA i sommer Nå med 540 bremseluftere i frontleppe (Fet og fet... men synes den er fin jeg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Dette er da "gliset" mitt, gule lykter fremme er da ikke noe som alle andre har. Likte det ikke helt første gang jeg så det, men på sort bil e det litt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Her er eit bilde av min gamle Touring..ikke noe veldi rå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Div. E34 Touring bilder her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 og her http://www.touringklubben.com/picNav.as ... Order=DESC hvor jeg har lagt merke til at din bil også er steffan C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Det stemmer, har oppgradert Touringen litt siden de bildene der. Burde kansje sende noen nye bilder til han Micke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Touring på grønne skilter er noko eg kunne ha tenkt meg Sånn som "Jonner'n" sin hadde eg ikkje sagt nei til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Touring med grønne skilt er ein grei arbeidsbil, men er meir praktisk med 5 seter da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Touring med grønne skilt er ein grei arbeidsbil, men er meir praktisk med 5 seter da... sant det, men er digg å slippe å ha folk baki som legger igjen alt mulig drit. blir jo da verre hvis det kommer en liten sneip eller no inni bildet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Dette er da "gliset" mitt, gule lykter fremme er da ikke noe som alle andre har. Likte det ikke helt første gang jeg så det, men på sort bil e det litt rått. Har du noen flere bilder av fronten på bilen din. Syns det er rått med gule forlykter, bilen skiller seg virkelig ut. Tror at enten så liker man det eller så syns man det er forferdelig. Hvilket senkesett har du på? justerbart? ikke du som tenkte og selge noen uker før jul men måtte ha bilen til over nyåret? Ringte ihvertfall en henrik tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Dette er da "gliset" mitt, gule lykter fremme er da ikke noe som alle andre har. Likte det ikke helt første gang jeg så det, men på sort bil e det litt rått. Har du noen flere bilder av fronten på bilen din. Syns det er rått med gule forlykter, bilen skiller seg virkelig ut. Tror at enten så liker man det eller så syns man det er forferdelig. Hvilket senkesett har du på? justerbart? ikke du som tenkte og selge noen uker før jul men måtte ha bilen til over nyåret? Ringte ihvertfall en henrik tror jeg det var. Nei det var ikke jeg som skulle selge bilen. Feil navn også hehe http://img143.imageshack.us/img143/1399/dsc00001ux0.jpghttp://img143.imageshack.us/img143/2733/dsc000121iy5.jpghttp://img143.imageshack.us/img143/7818/dsc00046me3.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Flytta litt på 'ene dine jeg imalldevil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Hmm, gode gamle 540..... Savner den når jeg ser bilder...... Godt du tar vare på den, Tom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå