Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Da ankom det en liten pakke idag! Ble hentet litt seint da jeg tilfeldigvis oppdaget at den var ankommet butikken her, så tok bare et raskt bilde. Monteres imorgen eller.no :)

Ehm, du vet at å bytte blinkere antageligvis går unna på halvparten av den tiden du bruker på å gå ut til bilen og tilbake ikke sant? :lol:

Når det er sagt så var det jo veldig til forskjell. Nesten litt iriterende at jeg fikk nye blinkere i posten i går etter å ha fått en gammal paugeot i trynet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? :P

var no politijakt i slagendalen og no greier.. vi kom vel et par biler etter politibilen med sirenene ista, skulle jo stoppa innom døgnet. kunne stått og jugd litt sammen med oss andre der idag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? :P

Var det du som tuta? ;)

Moro å få prøve bilen Dr.

8)

Bare hyggelig, fikk jo testet din også en ny tur :) Fin Eisenmann-lyd i den nå :)

Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? :P

var no politijakt i slagendalen og no greier.. vi kom vel et par biler etter politibilen med sirenene ista, skulle jo stoppa innom døgnet. kunne stått og jugd litt sammen med oss andre der idag :P

Var faktisk helt tilfeldig at vi havnet på døgnet, hehe...var bare ute en kjapp tur jeg og sendte sms til Kristian, plutselig lå jeg bak tommy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? :P

var no politijakt i slagendalen og no greier.. vi kom vel et par biler etter politibilen med sirenene ista, skulle jo stoppa innom døgnet. kunne stått og jugd litt sammen med oss andre der idag :P

Skal gjøre det neste gang, hadde litt dårlig tid da vettu.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? :P

Var det du som tuta? ;)

Jeg bærta :P hehe.. hadde akkurat tuta på ei kjerring i en Toyota Carina som kjørte på tvers gjennom rundkjøringen v/Tess.. så hadde blitt drøyt å tute deg ned også :P da måtte folk tro jeg var galemathias :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...