Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Du må få opp noen nye bilder nå før sommersesongen er over! Er jo THE e36 touring på forumet :)

Hehe, joda takk for det...det varmer et E36-hjerte å høre sånt :) Skal få tatt noen bilder før sommeren er over, ja! Det er planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg dette, jeg.. ser ut til at det ordnet seg via Kai hvertfall? :) Kan vi ikke få til et mini-treff snart da? Nå som Kai er tilbake der vi liker han, så blir vi jo noen folk og?

Ja, hører det er dårlig med treff for tida, nye styret i Vestfold har kanskje hatt mye å gjøre i det siste? =)

Forslag til tid og sted? Jeg er med jeg!

Tid og sted er i grunn det samme for meg..kunne jo gjort noe helt enkelt bare? Reist en liten tur til Tyskland eller noe sånt småtteri? hehe...

Eller bare ta en pizza et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland ja...og det kommer fra mannen som ikke engang har tid til å komme verken på Våler eller Rudskogen treffene ;) Hehe... Men er jo masse store p-plasser i området her da...Biltema f.eks eller Rema1000 på Kilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer.. har knapt tid til noen ting.. :P men det ordner seg! Jepp, er nok av muligheter.. evt grusplassen på jarlsberg? Mulighetene er der, så er i grunn bare å finne tid og sted, så ta resten derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...