KIM320D Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Har nettopp kjøpt meg en rød 320 m-sport, vurderer og Lakkforsegle/teflon behandle bilen. Har hørt at K 2000 i bergen tar 5000 penga for og gjøre dette. Noen som har Gjort dette og kan si om dette er verd det eller ikke. Blir det bra og holder seg??? Skal være 5 års garanti på det!!!
Innovation Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Hei KIM320D, og velkommen på forumet. Er helt ny her selv, og har planer om å gjøre det samme med min egen bil. Hiver meg derfor på samme spørsmål. Har i området der jeg bor blitt tilbudt Permashine Tefcar, og ligger på ca 4.500,-. Sliter med å høste litt erfaring på disse, samt hvordan disse er opp mot K2000. Noen av dere på forumet som har noen erfaringer?
KIM320D Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Fikk et tips om og legge denne under teknisk diskusjons forum. E vist fleire som er inne der. Håper vi får noen gode svar. Ser det e link til Royalshine på høyre side her. Der kosta det bare 3000kr Men da e jo spørsmålet om kvaliteten er like bra??
Innovation Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Fikk et tips om og legge denne under teknisk diskusjons forum.E vist fleire som er inne der. Håper vi får noen gode svar. Ser det e link til Royalshine på høyre side her. Der kosta det bare 3000kr Men da e jo spørsmålet om kvaliteten er like bra?? OK, da prøver vi der, så ser vi om noen har erfaringer å dele med oss. Så at jeg skrev "Permashine Tefcar" men, jeg mente Permashine OG Tefcar. Dette er to ulike produkter. Permashine er hekket dyrere, men gir også 5 års garanti...
sindre21 Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 tf car er bra og det er dyrt driver med samme behandlingen selv og det er rundt der prisen havner hvis det ikke er mye forarbeid på den.ingen av mine kunder har klaget på kvaliteten og de kommer igjen så jeg kan anbefale det se tfcar.no så ser du mer om behandlingen.er han på k2000 som har ene retten på import av denne type behandling.og man må på kurs for og få lov til og kjøpe den av han for oss som jobber emd det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå