325i-Handicapraser Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... os=3&tot=5 Legger ut denna for brutter's.. Selges ferdig prutet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Bump.. Er det ingen som vil ha en fin 7-serie altså? Den er ikke vasket på bildene ellers er den temmelig fin i lakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Finnes det interesse for å ta en 1985 mod 4-dørs Kadett GSI i bytte på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hmm.. Nei dessverre!! Gnager er nok uinteressant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ja jeg kan stikke ut å ta noen bilder nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Må bare beklage att det er så mye snø på bilen på bildene, men jeg fikk ikke pussa det vekk.. men her kommer det da noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Herregud for noen bilder/annonse.. Det går jo ann å gjøre litt ut av det selv om den skal selges billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Herregud for noen bilder/annonse.. Det går jo ann å gjøre litt ut av det selv om den skal selges billig.. Litt enig her.. Dette er jo faktisk en nydelig bil med et utrolig potensiale! Kunne gjerne tenkt meg den selv, men har desverre ikke plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Herregud for noen bilder/annonse.. Det går jo ann å gjøre litt ut av det selv om den skal selges billig.. Javell.. Men hvis du ikke ska ha den uansett, hvorfor gidder du skrive i denne tråden da?? Det er jo billig med 10 laken samma å stygge bildene er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Herregud for noen bilder/annonse.. Det går jo ann å gjøre litt ut av det selv om den skal selges billig.. Unødvendig å komme med sånne kommentarer. Når det gjelder teksten i annonsen så kan du vel spørre selgeren hvis det er noe er du lurer på. Og ang bildene, så kan det kanskje være mulig at han ikke har like lett for å få bort all snøen fra bilen som mange andre har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Konstruktiv kritikk heter det. Du kommer til å få mange flere interesserte hvis du koster av bilen og vasker den. Men glem det nå. Skal ikke ødelegge tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 hvorfor har den blitt avskiltet? må den på eukontroll om jeg skal ha skilter på den? noen feil??kjørbar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Den har blitt avskiltet fordi forgje eier ikke hadde registrert den om.. Er ikke sikker på når neste eu-kontroll er, har ikke fått sjekket det! De eneste feilene er bakpotta og hengerfestet.. Bilen er fullt kjørbar og går godt uten noe tull!! Den selges fordi bilparken begynner å bli noe stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 bilen er jo allt for dyr.. den er jo ihjæl råna og ødelagt.. og det er ikke skilter intreøret er forjævelig og den har gått langt . jeg ga 11 for min for noen måneder siden og den er så og si strøken. håper ikke du får lurt noen til og kjøpe den for 10. men i alle fall så skal jeg vurdere og kjøpe den for 5 hvis du ikke blir kvitt den.. kansje skambud men syntes ikke den er værdt mer. men har noen deler jeg trenger og er fint med delebil Adminedit (Fredrik): Slike kommentarer er helt unødvendige i en salgstråd. Enten er du seriøst interessert i bilen og skriver et innlegg til trådstarter... eller du holder deg for god til slike innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg