Gå til innhold

E23 735i selges billig [SOLGT]


325i-Handicapraser
 Share

Anbefalte innlegg

Herregud for noen bilder/annonse.. Det går jo ann å gjøre litt ut av det selv om den skal selges billig..

Litt enig her..

Dette er jo faktisk en nydelig bil med et utrolig potensiale!

Kunne gjerne tenkt meg den selv, men har desverre ikke plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen bilder/annonse.. Det går jo ann å gjøre litt ut av det selv om den skal selges billig..

Unødvendig å komme med sånne kommentarer.

Når det gjelder teksten i annonsen så kan du vel spørre selgeren hvis det er noe er du lurer på.

Og ang bildene, så kan det kanskje være mulig at han ikke har like lett for å få bort all snøen fra bilen som mange andre har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er jo allt for dyr.. den er jo ihjæl råna og ødelagt.. og det er ikke skilter intreøret er forjævelig og den har gått langt . jeg ga 11 for min for noen måneder siden og den er så og si strøken. håper ikke du får lurt noen til og kjøpe den for 10. men i alle fall så skal jeg vurdere og kjøpe den for 5 hvis du ikke blir kvitt den.. kansje skambud men syntes ikke den er værdt mer. men har noen deler jeg trenger og er fint med delebil

Adminedit (Fredrik): Slike kommentarer er helt unødvendige i en salgstråd. Enten er du seriøst interessert i bilen og skriver et innlegg til trådstarter... eller du holder deg for god til slike innlegg... [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...