Testpiloten Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Du får spørre om du får en kopi av tapen i det minste da som du kan legge ut på nettet så vi også får sett litt burning
Quattrokiller Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Du får spørre om du får en kopi av tapen i det minste da som du kan legge ut på nettet så vi også får sett litt burning Dette er positiv problemløsning!
|Andreas| Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Er det forbudt å spinne litt på tomme parkeringsplasser? Politiet mislikte i alle fall da jeg og noen kamerater spant litt på en grusplass med mopeder, fikk ikke bot eller noe, de sa bare at vi ikke skulle gjøre sånt mer.
Tore Diesel Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Er det forbudt å spinne litt på tomme parkeringsplasser?Politiet mislikte i alle fall da jeg og noen kamerater spant litt på en grusplass med mopeder, fikk ikke bot eller noe, de sa bare at vi ikke skulle gjøre sånt mer. Hvis jeg ikke tar helt feil, så gjelder visst veitrafikkloven så godt som overalt!
Dirty Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 som jeg skrev i min første post. så har de meg ikke på film når jeg spinner! var bare nedom en tur og fikk litt sleng på revva . (siden det er is overalt der) men har hørt rundt litt. og tror det bare er bull med det kameraet!
wheelman Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 hvordan vet du i det hele tatt at politi har satt opp kamera? høres litt søkt ut
T Y racing Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 ehh??? betaler forsikring for knuste kameraer på et industriområde?? mener du at din,min og alle andres forsikring går opp om han hadde gjort det? mr h??neppe men å spørre pent om å få kjøre der er nok ikke så dumt
Sandersen Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Er vell ikke ana og gjøre en og vente, føler med deg på den der, heheh kjipt og gå og vente helt uvitandes hva som kanskje kan skje. Blir litt små paranoid var og herje som en gal på en bussholdeplass i våres. kom det 3 gæææærne folk ut med kamera og filma og skreiv opp nr osv. Men hørte aldri noe
Sandersen Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Er det forbudt å spinne litt på tomme parkeringsplasser?Politiet mislikte i alle fall da jeg og noen kamerater spant litt på en grusplass med mopeder, fikk ikke bot eller noe, de sa bare at vi ikke skulle gjøre sånt mer. Kommer vell helt an på hvem du møter, faren te kammerat av meg er politi, han tar lappen tvert vist noen er og spinner på en øde parkeringsplass SELV om det er snø.
///MoePower Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Jeg kjørte en gang lettmotorsykkel på ett langt slett strekke, det var 60 sone der men bilen jeg kjørte bak lå jo i 50 omentrent.. Lå bak den ett stykke (så veivesenbil som arbeidet, vet de ikke kan gjøre stort, men tar det med ro likevel) så kjører vi 500 meter til, hvor jeg girer ned ett gir og gir bånn gass forbi den stakkars bilen. (hadde vel en plass mellom 80 og 100km/t da jeg kikka på speedoen) Problemet var ikke det at jeg kjørte forbi bilen, men problemet var nemlig det at når jeg nettopp hadde begynt forbikjøringa oppdaga jeg politibil og to uniformerte politimenn som sto gjemt nede i buskene for liksom å ha kontroll.. Kan jo si det slik at når jeg passerte bilen, på venstre side, så var politiet rett på høyre side av bilen! (dvs, jeg tok forbikjøring av en bil i godt over fartsgrensa rett fremfor kontroll) De så ganske stygt på meg og jeg bestemte meg for rett og slett ikke slakke for mye ned, bare holde mesteparten av farta så de ikke skulle mistenke at jeg hadde sååå god fart. Hadde egentlig da tenkt å kjøre videre etter det strekket (fint strekke å kjøre fort) men var snar å lure meg inn noen smågater hvor jeg kunne "forsvinne" vekk fra de. Det pussige var at ingen forsøkte å stoppe meg heller. Dere skal tro jeg gikk rundt å engsta meg for utsettelse resten av uka! (straff streng nok selv det!) men tror jeg berga meg med at jeg var på andre siden av bilen i forhold til dem, så de så nok ikke reg-nummeret mitt. Og det verste av alt var vel at jeg ikke engang hadde lappen da.. Så noe slikt annbefaler jeg ikke å teste ut. AMEN
Quattrokiller Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Kommer vell helt an på hvem du møter, faren te kammerat av meg er politi, han tar lappen tvert vist noen er og spinner på en øde parkeringsplass SELV om det er snø. Kan like godt bare drifte opp hele Bogstadveien da siden vi mister lappen uansett. Skal vi først miste lappen kan vi gjøre det med litt stil!
Dirty Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Men hvordan er det vis man spinner på snø is? er det like ulovlig som å burne på tørr vei?
aloebiz.net Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Men hvordan er det vis man spinner på snø is? er det like ulovlig som å burne på tørr vei? Ja hvis det er åpenbart at du gjør det for å leke deg!! Men her jeg bor er de hvertfall litt runde på det punktet hvis du ikke blir tatt for å leke deg HELE tiden!
Ostespiller Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Politiet i Mandal har ikke resursser til å jakte rundt på sånne ting. Å det skal MYE til for å miste lappen for noe sånt. Jeg har mistet lappen 2 ganger å blitt truet med å frata lappen min minst 20 ganger. Har også gått igjennom rettsystemet ang. veitrafikk loven. Og jeg har alltid vunnet... Folk her, har mistet respekten for politet for leenge siden. Grunnet trakkasering. Å det har vist seg at hvis du ikke lar deg pille på nesen. stiller du ganske sterkt. husk politiet har bare lært seg hvilke rettigheter de har, ikke hvilke rettigheter DU har. Så ha med deg norges lover i bilen til en hver tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå