kvalaracing Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Kjøpte en 325 med dårlig motor så den røyk på hjemturen Ønsker å kjøpe en m20b25 i god stand.ikke skampriser takk har jo nett vert jul . Helst i nærheten av haugesund. Har også noe e23/e21 deler visst det er int. for noe sånn ring 40602626
BMWe30 Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=6673
Garasjesalg Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Har en M20B25 blokk med innmat til deg..Topp og slikt har du vel selv..Startet og gikk fint..Oljeskift har vært gjort regelmessig.. 2k skal jeg ha for den, befinner seg i førde..
jarli Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Jeg har en 325i motor liggende, det er egentlig planen at den skal stå i e30 prosjektet mitt, så jeg vil egentlig ikke selge den.. Men dersom du kommer med 7000 , så skal du få den Det er en komplett 86 mod motor og med "tenningsfølere" i forkant av motor..Er usikker på km-stand, men det stod 192 000km på speedometeret i bilen den ble tatt ut av. Motoren var iallefall frisk og rask når jeg tok den ut.. Motoren står på palle på Karmøy
kvalaracing Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 bump. Ikke gull å grønne takk får jo heile delebilar te den prisen trenger kun motor ikke ledningsnett osv
jarli Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 bump. Ikke gull å grønne takk får jo heile delebilar te den prisen trenger kun motor ikke ledningsnett osv Hehe! Det var egentligt dumt av meg å poste, men jeg tenkte at siden du så på den til 7500kr, så hvorfor ikke .. Kan jo få en m50b25 for den prisen også Hva er ødelagt på den gamle motoren?Er bunndelen OK? jeg kan kanskje være interessert
kvalaracing Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Veivlager som har røket. kom akkurat opp bømlafjordtunnellen startet den før jeg tok den ut så den går,men må overhales i bunn. pga sterk banking. bytte med litt i mellom? Mener det var 885 topp på denne kan sjekke.
jarli Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Veivlager som har røket. kom akkurat opp bømlafjordtunnellen startet den før jeg tok den ut så den går,men må overhales i bunn. pga sterk banking. bytte med litt i mellom? Mener det var 885 topp på denne kan sjekke. hehe! Nei, skal jeg bytte vil jeg ha mye imellom Men jeg er muligens interessert i å kjøpe og overhale:) Bare kom med en prisanttydning..Har den "tenningsføleren" i forkant av motoren? Jeg kan også muligens kjøpe den uten topp, siden jeg har en nyoverhalt topp liggende
kvalaracing Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 hvor mye er mye??? nei den hadde de på svinghjul. men har komplett motronic med hjerne, føler og triggerhjul fremme.
kvalaracing Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 Bump er det noen som har en som ikke er gullbelagt?
Garasjesalg Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har blokk med innmat liggende..Send pm visst du er intr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå