Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en 325 med dårlig motor så den røyk på hjemturen :lol:

Ønsker å kjøpe en m20b25 i god stand.ikke skampriser takk har jo nett vert jul :D. Helst i nærheten av haugesund. Har også noe e23/e21 deler visst det er int. for noe sånn

ring 40602626

Skrevet

Jeg har en 325i motor liggende, det er egentlig planen at den skal stå i e30 prosjektet mitt, så jeg vil egentlig ikke selge den..

Men dersom du kommer med 7000 , så skal du få den :wink: Det er en komplett 86 mod motor og med "tenningsfølere" i forkant av motor..Er usikker på km-stand, men det stod 192 000km på speedometeret i bilen den ble tatt ut av. Motoren var iallefall frisk og rask når jeg tok den ut..

Motoren står på palle på Karmøy :wink:

Skrevet
bump. Ikke gull å grønne takk :shock: får jo heile delebilar te den prisen :lol: trenger kun motor ikke ledningsnett osv

Hehe! Det var egentligt dumt av meg å poste, men jeg tenkte at siden du så på den til 7500kr, så hvorfor ikke :wink: ..

Kan jo få en m50b25 for den prisen også :wink:

Hva er ødelagt på den gamle motoren?Er bunndelen OK? jeg kan kanskje være interessert :wink:

Skrevet

Veivlager som har røket. kom akkurat opp bømlafjordtunnellen :lol: startet den før jeg tok den ut så den går,men må overhales i bunn. pga sterk banking. bytte med litt i mellom? Mener det var 885 topp på denne kan sjekke.

Skrevet
Veivlager som har røket. kom akkurat opp bømlafjordtunnellen :lol: startet den før jeg tok den ut så den går,men må overhales i bunn. pga sterk banking. bytte med litt i mellom? Mener det var 885 topp på denne kan sjekke.

hehe! Nei, skal jeg bytte vil jeg ha mye imellom :wink:

Men jeg er muligens interessert i å kjøpe og overhale:) Bare kom med en prisanttydning..Har den "tenningsføleren" i forkant av motoren?

Jeg kan også muligens kjøpe den uten topp, siden jeg har en nyoverhalt topp liggende :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...