Eivind82 Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Hei! Har en bmw 320 99 mod jeg har fått et problem på.. Bor i tromsø å satte meg grundig fast i snøen her om dagen. Måtte ha falken til å trekke meg ut, men mens jeg satt fast me mye snø under bilen lyste abs lampen, asc lampen og et rødt (!).. Dette gikk bort når jeg begynte å kjøre igjen, men dagen etterpå kom alle lysene tilbake. Får ikke abs til å fungere igjen, heller ikke asc.. Pluss at speedometeret og økonomi måleren slår seg av å på.. Hva har skjedd?? Har prøvd me underspyling, tenkte at det var sne på sensorne. men det var det ikke. Tror ikke det er sikkring heller sidn speedometeret å økonomi måleren virker av å til.. Noen som har råd?
Ole@Automote Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Tipper du har dratt av en ledning eller noe sånt Du må nok opp på en bukk og se etter
Eivind82 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Tviler på det er en ledning, alt funka fint etter jeg ble trukket opp. Det var ikke før neste dag lysene kom på igjen, å abs, asc og speedometeret begynte å fuske..
Quattrokiller Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Holder på en ledning jeg også, er vel samme sensoren ABS og antispinnen bruker...er ihvertfall ikke helt urimelig ut fra hva som har skjedd med bilen din. Få sjekket det ut ihvertfall. Har røket ledninger på en senket E-30 vinterstid før jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå