vegarde Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Mye arbeid å komme til varmeapparat-motoren på en e36 Cab? Må dashbordet ut?
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Viftemotoren du lurer på?? Og hva er som er gale???
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Ligger under vindusvisker mekanismen.
vegarde Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Så jeg må ikke ikke inn med hanskerommet for å komme til viftemotoren?
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Nope, du må fjerne noen deksler under front ruten. Da ser du viften. Tror kanskje du må ut med vindusvisker mekanismen , da det er jæv..... trangt å ta viften ut.. Har du sjekket at sikringen er hel??? Vet du 100% at viften er gåen, vet at det er en svakhet med de. Men det kan også være viftemotstanden som har tatt kvelden.. Da funker den bare på niva 4 mener jeg å huske
vegarde Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 ok takker Sjekka sikringa igår kveld å den var godt brent kan du si. Det er vel en 30Amp sikring til viftemotoren? Ja regner med at den er gåen har tullet litt den siste tiden dvs. bare fungert på hakk 3 0g 4 men nu på slutten så gikk den bare på 4 å da starta den også stoppa den og starta igjen. sånn tulla den.
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Høres ut som viftemotstanden som er gåen Den ligger bak hanskerommet. Kan jo prøve å skifte den først, da den er enkel å skifte. Tar 10 min, kontra motor. Kan jo kødde i et par timer med den ja
vegarde Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Men synes også at viftemotoren lagde småe ulyder. Hmm da er det bare å begynne med demonteringa. Bare vært en plage hele jævla bilen.
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Lykke til, og godt nyttår. Må du ikke bannes for mye, kan jo støte på problemer underveis. Det gjorde jeg
vegarde Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 hehe, Godt nytt år til deg å. Nei men syns bare det har vært så mye feil , man blir frustrert men må bare tenke det ordner seg tilslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå