Mboy Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Denne varsellampa begynte og lyse i dag? trodde det var sånn bremsekloss sak, men har gått over alt av bremser men alt ser bra ut. hva kan det være?????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Brudd i en slitasjevarsler kanskje, eller lite bremsevæske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 er ikke lite bremseveske. slitasjevarsler, kan du fortelle litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Det er slitasjevarsler foran, venstre side, og en bak, høyre side.. Hvis disse er kortsluttet,brudd, eller ligger til gods ( jord). Vil enav disse gi signal at bremseklossen er utslitt. Må bare gå over å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 altså bare se om denna lille tynne slangen har noen brudd noe steder. Takker så mye for hjelpen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Du må nok se på tilstanden til klossene dine istedet. Som nevnt over er dette en indikasjon på at bremseklossene "synger på siste vers" og tar jeg ikke helt feil, må du ha en ny slitasjevarsler i.o.m at den har gitt deg en indikasjon. Om det er forann eller bak kan jeg ikke fortelle deg. Slitasjeindikatoren koster ca 150 kr og bremseklosser kan du jo velge kvalitet/pris nesten slik som du selv vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 kan jo ikke være klossene når det er igjen 1cm på vær side?? Slitasjeindikatoren hvor sitter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Den står inni klossen, det et lite hakk som den står inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 takker. Bra at noen peil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Det kommer du til å få, blir mye skruing på gamle biler.. HEHEhihihihohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 haha fant ut hva det var(tror jeg) Det var den"føler vaieren" høyre bak som var helvegs av. Hva må jeg kjøpe nytt da, Bare vaieren eller vaieren og føleren? har de det bare hos bmw eller andre steder også? noen spm veit ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Den kommer bare komplett. Koster ca 150 kr. Og 2 min så er den skiftet. Bra du fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå