KIM320D Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 har ikke planer om og gjøre dette selv. men takker for alle tips. derfor jeg lurer på om dere har noen kompiser eller har prøvd dette hos eit firma selv. og kan komme med erfaringer
fatboy Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 jeg har jobbet med det, men er jo et godt stykke fra bergen=/
kvalaracing Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Var for noen år siden på kurs hos en på Trøgstad som driver bilpleie. kommer ikke på navnet i farten. Han hadde vel prøvd de fleste poler stoffer men brukte nå kun autoglym. Det han sa om Teflon behandlig var at det ble for tett så lakken ikke fikk "puste". Det kunne resultere i at lakken ble lettere blass og mister glansen.Garanti på polering er bare tull det kommer an på kjørelengde og veiene du kjører på osv.Tror nok den "gamle" måten er den beste med rubbing voks og hardvoks.
KIM320D Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 Noen som har erfaring med K2000 i bergen??? Kunne tenkt meg og sett ein bil dette var gjort på. For og se resultattet???????????
KIM320D Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Skrevet Mars 7, 2007 noen som har gjort dette i bergen hos k2000???????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå