Hr.smith Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Klarte å glemme nøklene i bilen etter jeg låste dørene...noen som har noen tips? Fikk meg reserve nøkkel igår men den henger selvfølgelig sammen med resten av nøklene...er snakk om en e30 cab..hjeelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Prøve noko sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 hehe..har tenkt på det men hvor i svarte skogen ska jeg finne ståltråd...må ha bilen imorra tidlig! FA............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 hehe..har tenkt på det men hvor i svarte skogen ska jeg finne ståltråd...må ha bilen imorra tidlig! FA............ Kleshenger funker bra, hvis ikke må du nok ringe viking, koster 500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Eller så er NAF gratis viss du er medlem, evt. kjenner nokon som er medlem og tilfeldigvis lånte bilen og låste seg ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Hihi... hadde det samme problemet med en 323i jeg hadde. Bilen gikk på tomgang med gåen toppakning, så den kokte somregel iløpet av kort tid.. Låste hvertfall nøklene inni mens bilen var i gang, så ble litt stressa når jeg skjønte at nøklene var i bilen. Hadde heller ikke noe ståltrå + at bilen ville kokt over lenge før jeg rakk å få den opp, så endte med at jeg brøyt opp låsen på passasjer sida med ett skrujern. Gikk fint og det ble ingen andre skader enn en ødelagt lås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Da var det i boks, trudde aldri damas falske blomster kom til nytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 hehehe.. genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Ring politiet. Det er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 har fått de ut nå, var zwei, drei det med blomsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 så blomster er veien til jentenes hjerte, og til guttas bil godt nyttår, bra det ordnet seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Haha helt konge ser for meg viking kommer og skal hjelpe en som har låst nøklene sine inne og drar fram en sånn plastblomst fra settet sitt, en smule homsete kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Hahaha..........ekte flower-power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå