Gå til innhold

Kjøpe bil i Tyskland, trenger hjelp?

ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis vurdere å dra ned til tyskland en gang i sommer å hente bil, vis vi finner noe intressant.

Men vi vet ikke hvor vi skal søke etter biler i tyskland.

Noen som vet noen gode sider?

Vet kun om en www.mobile.de

Og trur neppe det er så mye å spare for min dek på det siden man bor i norge, men kameraten min bor i svergie, og han får den inn tollfritt enda, de er jo helt mongo sykt :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra biler på de linkene. Jeg valgte bilen fra BMW.de og bilmegleren hentet den, registrerte den og gjorde all jobb for 14 000. Anbefales!

Denne er pen. Xenon..lær, og ser ut som det er den vannvittige rød fargen. Imola rød tror jeg den heter.

http://ecom.bmwgroup.com/ecom32gahp/DE- ... ocess=uvse

Fatter ikke. dukker opp en helt annen bil hele tiden.. Får ikke kopiert lenken...

Søk på 320ci og kryss opp på farge rød så ser du den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henta min bil for snart 1.5 år siden. Jeg tenkte først på Tyskland, men fant ut Sveits faktisk var et bedre alternativ. Det er utrolig populært å hente biler fra tyskland, ikke bare for nordmenn, men svensker, dansker og i sær russere henter mye biler i Tyskland, så det er lengre mellom "godbitene" der. Dessuten var min erfaring at sveitserne er mere nøye med bilene sine, og pakker som regel alt av ekstrautstyr i dem. Så det ville kanskje ikke skade å ta en titt på noen sveitsiske biler også hvis dere først skal ta turen ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet på noen biler på BMW.de

Fant en 540 til ca 29000 euro, hvordan er det med momsen der.

Er det noe man får igjenn av det?

Må jo momse den inn i duste landet her oxo

Sjekk at det står "Mwst ausweisbar" eller noe sånt, på søkemotorene kan dette krysses av på. Det betyr at momsen kan trekkes av. Blir pæng av det. Tror momsen var 16% der, etter nyttår har den godt opp, tror det er til 19%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet på noen biler på BMW.de

Fant en 540 til ca 29000 euro, hvordan er det med momsen der.

Er det noe man får igjenn av det?

Må jo momse den inn i duste landet her oxo

Det står i annonsen om deter med moms eller ikke.

MwSt. ausweisbar: ja eller nein. :)

men de som er uten moms, er som regel litt billigere og, så ikke alltid det er så viktig... min 325Ci fikk jeg ikke igjen moms på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...