haugejan Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Hallo Holder på å installere setevarmer i min E46. Lurte i den forbindelse på om det er nokon som har tilgang til EBA som kunne maila over EBA 0026897. Held på å montere dette nå, og har sjøvsalgt glømt denne heime. Vist nokon har denne, og kan sende den over i PDF fil eller noko, så hadde det vært heilt fantastisk. Mail adresse er: haugejan@online.no Det eg treng er kobling skjema for korleis det skal koblast under sete. Er tre ledninger som skal inn i kontaken. Jan-Erik
kabeldeigen Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Regner med at det er kun 2 stk lendninger fra varme elementet ( +, - ) Så da trenger du 12V ( + , - ) fra bryteren Tror det ikke er mer hokus pokus enn det.... ELLER??????
haugejan Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 Det er tre ledninger. + og - samt ein til ein varmeføler. Denne er litt mindre enne dei andre, slik att det er kunn + og minus eg lure på.
kabeldeigen Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Da for du måle med en multimeter. For å finne hvilken som er pluss og hvilken som er minus
haugejan Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 Veit kva som er minus, men veit ikkje kva som er minus inn på varmeelementet. Dette må heilt sikker stemme i forhold til varmesensoren som også ligg der. Etter ein time med intens googling så kom eg over denne linken: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=341242 Satser på att det stemmer, så eg får ned å koble litt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå