xato89 Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 da fikk jeg litt lyst til å vaske "svarten" .. må ærlig innrømme att jeg er litt forelska i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Men alikavell vill du bytte den i en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 er veldig usikker.. derfor det står "vurderer" .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 rondell felger en bestandig en suksess... passe fint til E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 ja:).. med polert kant å greier:D er ikke tilfeldigvis noen som veit hva som er feil når vinduspusserane kun går på max og bensin måler ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 satt stripe i front ruta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Blei nesten litt forelska nå sjøl jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hehe:p.. takker for stort bilde.. oppdatering kommer i lyset imorra.. lakka lister så nå er den "shadowline" pluss ta ett bilde av koffert rom:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ingenting å være over, er jo en kjempe bil, var deeply in love da jeg hadde min egen bimmer, en av de bedre daman jeg har hatt,hehe Kjøp heller farget glass istedetfor stripe, min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 liker stripa jeg:) hvis noen vil se bmwn fra start til slutt så kan dere se her: www.bmwntilxato89.piczo.com .. dere skjønner hva den ligger under.. kosli med en komentar der også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2007 da har jeg lakka listene også 700w kasse og 2000w 1kanals mono forsterker. spiller faktisk utrolig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøffe T Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 hva med hvite blink på sia òg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kan ikkje skjønne at du vil bytte den i E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Du må ikke finne på å bytte den i en E-30.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå