Bmw-Racer Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Hei! Godt nytt år folkens :-)Lurer på om noen vet av bmw e30 pickup?Har vurdert å kjøpe meg en slik.Vet av 2 stk i sverige,men de er ikke til salgs.Noen som har nå innspill.Går jo selfølgelig å bygge selv,men det blir masse styr,da jeg har en e21 til restaurering.
oddis Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Jeg tviler på at de som lager så spesielle farkoster vil selge dem!
///MoePower Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Ser ut som en Caddy jo... Uhm.. Nei: Jeg vil da si at den E30`en øverst oppe der er penest. Sikkert fin sladdebil nå!
Bmw-Racer Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Skrevet Desember 31, 2006 Uhm.. Nei: Tenkte å si det jeg å Går sikkert an å leggen brett
///Magnus Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Senk og felg på Caddy'n, så er de veldig like.
Adsome Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 det første bilde ser da ganske photo shoppa ut da:P hehe
Sunspec Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Sorry ass, men jeg må si at jeg ikke synes den var noe kul jeg. Men hver sin smak
Bmw-Racer Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Skrevet Januar 1, 2007 det første bilde ser da ganske photo shoppa ut da:P hehe Hvordan kan du mene det ????????????????????
D.Toft Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 blir vel ikke godkjent med pickup i AS Norge om vi lager den selv..
Bmw-Racer Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Skrevet Januar 1, 2007 blir vel ikke godkjent med pickup i AS Norge om vi lager den selv.. Der er du inne på et viktig tema.Tror det blir "nesten"umulig å få blåskjortjegerne til å innse at vi har bmw\bil som hobby.men med blo svette å tårer kan det gå
D.Toft Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 derfor bør du finne en i sverige, for er den allerede regget i Europa, får du norske skilt på den..
D.Toft Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 jepp, snakket med en kar her i norge, han skulle kjøpe Ford Sierra Xr8, org med v8 motor. tok den inn fra Sør Afrika, via england, regget den der, og tok den videre derfra og til AS Norge.. Eneste måten å få norske skilt på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå