Warsteiner Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei!! Jeg trenger en E30 320-325! For den jeg hadde ble slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 hallooooo.. må da være noen som vet om en e30 til salgs!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 hallooooo.. må da være noen som vet om en e30 til salgs!!? ligger MANGE på www.autodb.no og www.finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 gå på autodb.no, der er det en del..,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 ja har sett på alle der.. de fleste er solgt! og de som er igjen er røde eller 4dørs! skulle helst hadt 2dørs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 du skulle likt å hatt min tenker jeg sølvfarga 2 dørs 325i. strøøøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Det er godt mulig!!!! Legg ut bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 den er desverre ikke til salgs! Bare sa at du skulle likt å hatt den! Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå