Søreng Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Som topic sier, hvordan kan jeg fikse denne ekstreme ristingen, er nokså plagsomt at det rister fra bagasjelokket når jeg spiller lavere enn jeg snakker.. (og nei, jeg snakker ikke jævla høyt ) Vet at det som regel rister fra bagasjelokket med sub og høyt volum, men dette er da ekstremt.. Ristingen kommer fra et eller annet med der hydraulikken til bagasjelokket på høyre side er festet tror jeg.. Illustrasjonsfoto: Ristingen kommer fra der prikken er inni rundingen Noen kloke hoder som kan si meg hvordan jeg kan få vekk denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 gummilister, type til hjemme dør rundt lokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Samme i min, bare i venstre side. Lim på ei gummi list, helst med litt størrelse, da burde det gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Gummilister ja, fungerer veldig bra, men må vere litt tykkelse på de. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 ok, før prøve med det da og se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Eller du kan bruke byggskum i bagasjeromsluka og skjermer,det er støydempende,da hører du nesten ikke en lyd på utsiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 det kan vel umulig se noe pent ut? Du tenker da på denne gule guffen som ekspanderer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Det må bak trekkene selfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Da ville jeg heller brukt vanlig lyddempings plater som limes på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 ekke like efektivt å bruke plater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 byggskum er jo forhånsvis tungt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 det er jo lettere en plater.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Bygge skum er jo mest luft. Så det veier mindre en platene. Men. Ville ALDRI hatt det i bilen min uansett om man så d eller ikke. Bruk plater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Vær forsiktig om du skal bruke byggeskum,det kan fort ekspandere for mye og da er hel... ute... Ville ikke brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Bruk gummilister og plater... Så kan det også funke å senke det feste som låser luken nede... løsne skruene der og senke det litt... bagasje lokket blir tyngre å smelle ned, men rister ikke så mye heller... Funket hvertfall på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå