Analex Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Siden det er påbudt med varseltrekant i bilen lurte jeg på om noen viste om en trekant som er bitteliten og sammenleggbar. Den som fulgte med bmw`n er stor som juling.
Quattrokiller Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Litt av poenget er vel at den skal være så stor at den synes vil jeg tro. Ellers så kan vel alltids finne noe i Märklin katalogen. Blir iallefall smått.
Boss Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Merker vel ikke så mye til den når den ikke er slått opp. Min er ihertfall ikke i veien når den ligger på plassen sin.
Bjørn 320 Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Så lenge trekanten er på plassen sin er den vel ikkje veldig i vegen?
Gunnar Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Hvis det er E36 318is du har så forstår jeg ikke helt problemet.. Her et bilde av bagasjerommet på den første bilen min: Den blå dingsen som sitter så fint i holderne sine er varseltrekanten. Ser ikke helt når den kommer i veien.
Tommy Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Litt OT, men hvis noen har en slik original til E36 å selge, så er jeg interisert.
Recommended Posts