Sir Hofstad Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Har en -89 svart 520I som selges. bilen har 317K på telleren, er EU-ok i ca 1- 1 1/2 år til. Bilen er forsåvidt hel og grei, men kanskje mer en ungdomsbil: 2 1/2 toms rake rør med bare bitteliten potte bak, sportsratt, sota baklykter,tåkelys, byttet motor men jeg vet viskosekobling er defekt. Kjørbar (kjørte fra Tr.heim til Stjørdal for 1 1/2 måned siden), står på 3 alu + et reservehjul, men siste alu ligger baki. Er ikke så veldig dårlig forfatning, litt lakkskader, slitt førersete, men foråvidt hel og pen... Godkjent senket og godkjent 17" i vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waldrab Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 bilen står i midtnorge eller halden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei waldrab! Denne står i Midt-norge.Ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Kor i Midtnorge står denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 3000,-? det var da billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 3000,- som i 3tusen, eller mangler det en null? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 3 som i -tre- tusen. Jeg kjøpte denne for en venn for ca 1 1/2 måned siden. (For en god del mer enn 3...) Meningen var at han skulle hente den nå etter nyttår. Men det ble skjæring... Bilen står parkert på Stjørdal utenfor Trondheim hos min mor, dit den ble kjørt fra Trondheim (ca 4,5 mil). Selv har jeg verkstedet mitt i Halden og dårlig med muligheter til å skru når jeg er her oppe. Altså er bilen til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Kan den kjøres et stykke? Ca 20 mil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Hvordan er den teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Bimmerking: fikk sms fra deg nå! Vi tenkte å kjøre den til vestfold i januar, men den står på sommerdekk. Skal hit og levere en bil senere i måneden og tenkte å ta med dekk da. Toro: bilen ble EU-godkjent tidligere i -06. Som jeg har svart enkelte på PM nå er det slik at jeg ikke har holdt på med bilen noe særlig selv. Byttet reimskivehjul der den stod når jeg hentet den, kjørte den de 4,5 mila til stjørdal uten problemer. Er sikkert noen skikkelige nisser som har holdt på med den for det er montert i en 320 motor med 520 topp... Fikk beskjed om at toppen var defekt, men det enste problemet jeg opplevde var at den ble varm på tomgang og lite varm på kjøring: jeg tror hovedproblemet er viskoseviften. Forsåvidt er den sprek nok (MANUELL) og med voldsomt til lyd Bremsene var også fine, men må sikkert byttes noe i understellet vil jeg tro. RUST: ikke noe voldsomt det jeg kan se uten å ha hatt den på bukk. Er mer lakkskade /overflaterust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 3000,-?det var da billig... Ja, hadde kanskje vært smartere å satt 10 og heller latt folk prute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Hvis du får henta den, så kjøper jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hvis du får henta den, så kjøper jeg den Får jeg ikke noe seriøs bud/avgjørelse ganske så snart, casher jeg den selv og kjører den nedover. (Har to E34 selv men kan ikke gjøre noe effektmessig på dem lovlig uten å betale engangsavgift , har jo 540 delebilen og mulighet til å flytte over alt på denne samt dytte nedi M60b30 motoren da.) Har betalt adskillig mer for større prosjekt selv tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Okey du får se hva du gjør. Kan hvertfall kjøpe den om du får den til vestfold. Syns det blir litt langt å kjøre til trondhjem for å hente en "billigbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg