Kristov Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Komplett sett med lykter, meget bra stand. Selges for 1000kr. Hentes Ås/Oslo, evt sending mot forskudd.
Gjest Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 byr 500 hvis nærlysa er som nye.. er dette hella? eller noe kopi drit.. FK o.l selges jo for 1700 nytt.
Kristov Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 byr 500 hvis nærlysa er som nye.. er dette hella? eller noe kopi drit.. FK o.l selges jo for 1700 nytt. Vel da får du kjøpe FK for 1700 da. Dette er originale Hella lykter og når at jeg ser at de koster 2200kr per side hos GS, så synes jeg de er mer verdt enn 500 kr.
Peer Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Er det sota? var litt vanskelig å se med blitzen..
Kristov Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Er det sota? var litt vanskelig å se med blitzen.. Nei.
Kristov Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Hva er forskjellen på disse og de orginale? Dette ER originale!
mAZE Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Jeg er interessert i disse jeg om de er strøkne. Den ene mi har en sprekk, så hadde vært greit med nye.. Du skal ikke til Kløfta en dag a? Jeg skal jobbe der nå fremover en stund. Disse er forresten til Pre-Facelift?
Kristov Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Jeg er interessert i disse jeg om de er strøkne. Den ene mi har en sprekk, så hadde vært greit med nye..Du skal ikke til Kløfta en dag a? Jeg skal jobbe der nå fremover en stund. Disse er forresten til Pre-Facelift? Dette er til 88+ facelift modellen, derav begrepet linselys da det er en parboloide i midten av nærlysene. Disse er overlegne de gamle typen lyktene til E30. Fysisk passer disse i alle E30 men i pre-facelift må man lodde på nye kontakter eller på annet vis skjøte ledningene. De har ingen sprekker eller liknende.
Gjest Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 lyst til å bytte luktene mot noe? har alt til m42. og komplett abs til e30. og litt annet
Kristov Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 lyst til å bytte luktene mot noe? har alt til m42. og komplett abs til e30. og litt annet Nei.
Kristov Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Jeg er interessert i disse jeg om de er strøkne. Den ene mi har en sprekk, så hadde vært greit med nye..Du skal ikke til Kløfta en dag a? Jeg skal jobbe der nå fremover en stund. Disse er forresten til Pre-Facelift? Kom på at jeg skal til Gardermoen i morgen så jeg kan ta de med da.
mAZE Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Jeg er interessert i disse jeg om de er strøkne. Den ene mi har en sprekk, så hadde vært greit med nye..Du skal ikke til Kløfta en dag a? Jeg skal jobbe der nå fremover en stund. Disse er forresten til Pre-Facelift? Kom på at jeg skal til Gardermoen i morgen så jeg kan ta de med da. Ja det kan du jo, så får jeg sett de om ikke annet. Har ikke mulighet til å få skaffes noe penger til da, men er jeg fornøyd med de kan jeg jo alltids overføre penger til deg når jeg kommer hjem.. Du kan jo ringe meg på 91712848 når du er i nærheten av Kløfta. Jeg jobber på HiltonFeltet(tror jeg det het.. Første dag i dag.. ) om du er kjent der. Om du ikke er det kan jeg sikkert møte deg ett sted, eller vise vei for deg.
elvegard Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Hei.. Er interessert i lyktene. Jobber i Ski, så du kan bare ringe meg på 90739497 hvis lyktene ikke er solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå