Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

byr 500 hvis nærlysa er som nye.. er dette hella? eller noe kopi drit.. FK o.l selges jo for 1700 nytt.

Skrevet
byr 500 hvis nærlysa er som nye.. er dette hella? eller noe kopi drit.. FK o.l selges jo for 1700 nytt.

Vel da får du kjøpe FK for 1700 da. Dette er originale Hella lykter og når at jeg ser at de koster 2200kr per side hos GS, så synes jeg de er mer verdt enn 500 kr.

Skrevet

Jeg er interessert i disse jeg om de er strøkne. Den ene mi har en sprekk, så hadde vært greit med nye..

Du skal ikke til Kløfta en dag a? Jeg skal jobbe der nå fremover en stund.

Disse er forresten til Pre-Facelift?

Skrevet
Jeg er interessert i disse jeg om de er strøkne. Den ene mi har en sprekk, så hadde vært greit med nye..

Dette er til 88+ facelift modellen, derav begrepet linselys da det er en parboloide i midten av nærlysene. Disse er overlegne de gamle typen lyktene til E30. Fysisk passer disse i alle E30 men i pre-facelift må man lodde på nye kontakter eller på annet vis skjøte ledningene.

De har ingen sprekker eller liknende.

Skrevet

lyst til å bytte luktene mot noe? har alt til m42. og komplett abs til e30. og litt annet

Skrevet

Kom på at jeg skal til Gardermoen i morgen så jeg kan ta de med da.

Skrevet

Kom på at jeg skal til Gardermoen i morgen så jeg kan ta de med da.

Ja det kan du jo, så får jeg sett de om ikke annet. Har ikke mulighet til å få skaffes noe penger til da, men er jeg fornøyd med de kan jeg jo alltids overføre penger til deg når jeg kommer hjem..

Du kan jo ringe meg på 91712848 når du er i nærheten av Kløfta. Jeg jobber på HiltonFeltet(tror jeg det het.. Første dag i dag.. :) ) om du er kjent der. Om du ikke er det kan jeg sikkert møte deg ett sted, eller vise vei for deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...