Just-turbodiesel Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 hei. har tenkt litt på å bygge en gatebil,hvem bil syns dere jeg burte velge av disse: -Bmw e34 m5 3,8 fra tyskland og så ta karroseribytte -Bmw m535i e28 og ha i 745i turbomotor -Bmw e36 med en sprek motor f.eks 3,6 m5 motor? -bmw e30 med 745i turbomotor/noe annet snacks? hva er minst jobb/enklest? hva er råast? hva ville dere ha gjort? bare spytt ut noen tips og forslag dere.... sikker MASSE je har glømt å ta med.
fastbmw Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 for å sei det enkelt.. det som er lettest er første alternativ og nedover.. det som er grommest er nederste alternativ og oppover... så kan du sjøl gå ut ifra det
Quattrokiller Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 M535 e-28 er jo mest sjelden kansje? Er jo lite og lett karrosseri. E-30-er vrimler det jo av på gatebil. Prøv å få montert på hekken som var på femserien før 81, de med de mer avrundede bak-lyktene. Ser bare så mye penere ut. Hmm..fikk ide til et lite prosjekt for meg selv her nå jeg.
Patrick B Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 M535 e-28 er jo mest sjelden kansje? Er jo lite og lett karrosseri. E-30-er vrimler det jo av på gatebil. Prøv å få montert på hekken som var på femserien før 81, de med de mer avrundede bak-lyktene. Ser bare så mye penere ut.Hmm..fikk ide til et lite prosjekt for meg selv her nå jeg. Tenker du på BMW E12 når du mener de avrundede baklyktene?
Just-turbodiesel Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 trur det er e12 han mener. Finns ingen eldre 5-serie enn e12
oddis Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Jeg ville tatt et lett karosseri med rått understell og mye motorkraft. Men det spørs jo hva du ønsker, og hva den skal brukes til? Baneracing? Sladding/drifting eller permanent herjing etter vei.
Patrick B Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 trur det er e12 han mener. Finns ingen eldre 5-serie enn e12 Hehe visste jo det da, men var liksom et tenkespørsmål!
Lien Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Jeg ville satt en M106 i et E28 kaross eller et E12 kaross. Sto en E12 m/ M106 til salgs for en stund tilbake og den så ut som den gikk imponerende bra!
The_transporter Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 her er hva jeg syns : fra det jeg liker best til minst e28 e30 e34 e36 grunnen til at jeg setter e34 etter e30 er at denne er skamtung ellers liker jeg den bilen bedre en e30 dette er bare mitt synspunkt..
Quattrokiller Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Var E-12 ja. Var en artikkel om en grønn E-12 i Performance BMW (tror jeg) for et par måneder siden. Designet på den bilen er bare perfekt. Baken på E-28 ser ut som en fryseboks de fant som de sveiset på i forbifarten. Og de baklyktene med den krommen som går på kryss og tvers på E-28 er til-og-med styggere en baklyktene på X3, som er en liten prestasjon å få til!
Just-turbodiesel Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 hele e28 er gjennomført da, det er fine biler! det med x3,det må jeg si du har misforstått,dem er stygge i forhold tel gamle bmwer! ----------------------------------------------------------------------------- -"døden smiler til oss alle,det eneste en kan gjøre er å smile tilbake"
krza Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 jeg ville valgt e28 uten tvil! rett og slett fordi de er mest sjelden, og utrolig fiiin!
Quattrokiller Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 hele e28 er gjennomført da, det er fine biler! det med x3,det må jeg si du har misforstått,dem er stygge i forhold tel gamle bmwer!" Enig med deg at E-28 er en flott bil. Eneste jeg ikke liker er bagasjerommet, baklys etc. Ser så påklistret ut. Liker E-12 mye bedre der. Dører, tak etc er jo lik på de bilene, så er jo egentlig bare å bytte ut bakdelen hvis man vil det. Men er lov å ha forskjellig smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå