Cato84 Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Har en 96 523I med dårlig lysbilde! Har merket at lysene lyser veldig dårlig, og lyser stort sett rett ned. Var på jobben til svogern å skulle stille lysene, da ser vi at det er jo nærmest null spredning, og at det kun er en "firkant" som lyser rett fram. Lyktene er sotet med klarlakk og litt svart i! (trur jeg) Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg hadde problemer i min gamle e36, dette viste seg at innmaten var løsnet. Fikk alt skikkelig på plass, og da funket det som bare f...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Et enkelt tips her, må jo være å få sjekka høydejusteringen på lyktene, pluss å bytte lykteglassene. Slitte, sota lykteglass gir vel ikke akkurat bra lys. For jeg går ut ifra at lykteglassene dine ikke er nye Er det fortsatt ikke bra nok, hadde jeg kjøpt ombyggingsett til xenonlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Se her, bare et tips http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... =2&tot=511 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... =8&tot=511 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 får teste litt med lyktene, om de er løse eller ikke.. hvis ikke handler jeg inn nye lykter trur jeg... vurderer også ombygging til xenon.. men må jo fortsatt bytte glasset vil jeg tru...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Er det automatisk justering av lysene så kan de falt ut av "sporet sitt". Da lyser de rimelig begrenset og net i bakken. Ofte er det bare å vippe de på plass i sporet. Sjekk som skrevet reflektor og lykteglass. En 96 modell har vel muligens fått en del steinsprut og lignende på glassene gjennom livet. Ved ombygging mener jeg du får med hele lykta inkl blinklys. Disse er jo en del på en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå