T Y racing Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 http://video.google.com/videoplay?docid ... 5&q=bmw+m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Det er ikke så lenge siden den var oppe her. Men gjør ikke meg noe å se den en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 ja det går ann å se sånne filmer flere ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Denne fimen er rå, trolig en av de beste bilfilmene jeg har på pcn. Konge redigering og effekter, eneste jeg savner er litt bedre lyd fra bilene. Og forresten, Limmet har IKKE M3, men en E30 med M3 bredding,E46 front,M3 bakfanger og M-tech II bakvinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Satan! Det der gjekk unna. Kunne godt hatt ein sånn i garasjen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2007 Denne fimen er rå, trolig en av de beste bilfilmene jeg har på pcn. Konge redigering og effekter, eneste jeg savner er litt bedre lyd fra bilene.Og forresten, Limmet har IKKE M3, men en E30 med M3 bredding,E46 front,M3 bakfanger og M-tech II bakvinge. tøff er den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Denne fimen er rå, trolig en av de beste bilfilmene jeg har på pcn. Konge redigering og effekter, eneste jeg savner er litt bedre lyd fra bilene.Og forresten, Limmet har IKKE M3, men en E30 med M3 bredding,E46 front,M3 bakfanger og M-tech II bakvinge. den har vel ikke e46 front vel er vel bare fangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Grei nok bil det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Glemte av -"fanger" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Denne fimen er rå, trolig en av de beste bilfilmene jeg har på pcn. Konge redigering og effekter, eneste jeg savner er litt bedre lyd fra bilene.Og forresten, Limmet har IKKE M3, men en E30 med M3 bredding,E46 front,M3 bakfanger og M-tech II bakvinge. Står jo en 3l m3 maskin der da, så for min del er det ikke noe problem å kalle den m3, også med DEN snurra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 ohhh yes!!! digg digg digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå