Gå til innhold

går greit disse her!! limmet m3 mm

Share

Anbefalte innlegg

Denne fimen er rå, trolig en av de beste bilfilmene jeg har på pcn. Konge redigering og effekter, eneste jeg savner er litt bedre lyd fra bilene.

Og forresten, Limmet har IKKE M3, men en E30 med M3 bredding,E46 front,M3 bakfanger og M-tech II bakvinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fimen er rå, trolig en av de beste bilfilmene jeg har på pcn. Konge redigering og effekter, eneste jeg savner er litt bedre lyd fra bilene.

Og forresten, Limmet har IKKE M3, men en E30 med M3 bredding,E46 front,M3 bakfanger og M-tech II bakvinge.

tøff er den uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har vel ikke e46 front vel :?: er vel bare fangern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo en 3l m3 maskin der da, så for min del er det ikke noe problem å kalle den m3, også med DEN snurra :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...