zHk Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Hei. Skal fikse forstilling, og da lurer jeg på en ting.. (kanskje dumt spm men) Ser på Veng.no - at de har "Nedre bærearm" .. vel, jeg trenger venstre side, men når jeg trykker på det så er det ingen "høyre - venstre" http://www.veng.no/katalog/hoved.asp <- Velg BMW -> E34 også bærearm så kommer dette: 0057361 BÆREARM FOR NEDRE SED.-90 1,00 557,00 0057362 BÆREARM FOR NEDRE SED.-90 1,00 557,00 - Jonas
Ole-Magne Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 bestill orginaldel.. så får du værtfall rette deler...
Ole-Magne Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 har aldri bestilt fra dem.. kjøper kun deler orginalt
Ole-Magne Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 er bare å ringe nermeste BMW forhandler i morgen å høre da.. eller ringe til Gs bildeler
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Bruker bare Veng på alle delene til verkstedet Det de kan skaffe da... Får opp to delenr men bare et bilde, men regner med at det er høyre og venstre. Kan ringe dem på 69 19 54 00 Trivelige folk
zHk Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Da har jeg både snakket med Veng, og BMW på Gardemoen.. Veng skal ha 600,- ca.. og BMW på Gardmoen skal ha 2088,- for nedre bærearm venstre med 2 dagers leveringstid og full pakke med det som hører til.. HVA BURDE JEG VELGE? HASTER JONAS:)
325icab_88 Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Da har jeg både snakket med Veng, og BMW på Gardemoen.. Veng skal ha 600,- ca.. og BMW på Gardmoen skal ha 2088,- for nedre bærearm venstre med 2 dagers leveringstid og full pakke med det som hører til.. HVA BURDE JEG VELGE? HASTER JONAS:) Velg det som passer deg best du
zHk Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Det vil si du ber meg velge mellom Veng som importerer danskt, og som har deler som "kanskje" ikke passer, mot orginale deler fra nærmeste BMW sjappe? 600,- kontrà 2088,- Ikke lett dette.. Ihvertfall ikke når jeg ikke kan så mye om det ;--\ JONAS:)
02 Touring Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 REis til Biltema på Alnabru. Der får du 7 stk for den prisen BMW skal ha. http://www.biltema.no/carparts/carparts ... rCarId=BMW
sugress Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 ikke bruk ( 2000,- ) 10% av hva bilen er verdt på en bærearm. kjøp biltema eller veng. jeg ville valgt biltema. detter den av, eller knekker etter 1/2 år, kan du kjøpe inn en hel eske, og skifte når det passer deg! hehe.
zHk Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Okei! Takk for tips! Men èn ting: Bærearmen gjør i hovedsak hva fornoe? (utenom de 2 andre stengene seff) Kanskje dumt spm men håper dere skjønte det (har nemlig satt fattern på arbeidet av bilen) JONAS:)
Sir Hofstad Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Arbeider ikke så langt fra Biltema,men vi velger Veng eller Mekonomen. Har vært så mye plaget med deler fra BT at det orker jeg ikke mer, i praksis har det vist seg mye dyrere også, fordi delene ofte ikke passer(tapt atbeidstid) og kanskje mister kvittering også, så får du ikke igjen pengene. Akkurat bærearmene på E34 har jeg god erfaring med Motortechnic, de bruker de nye typene foringer som er litt stivere og mer slitesterke, men de har samme på veng også. Motortechnic er billigst, men Veng skaffer de vel fortere(bare husk at du får en komplett...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå