xato89 Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 har lenge lurt på hva dette er.. sitter fast under hanskerommet, å har 2 knapper
Frode H. Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Du må nok spørre han som har montert det der, for dette er hjemmemekk. Skjer det noe spennende når du trykker på knappene?
xato89 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 regna nesten med det jeg og.. men hva er vitsen med å sette opp 2 knapper som ikke er til noen tingen (skjer ikke noe når jeg trykker på de)..
TJ Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Har du prøvd å følge kablene og se hvor de ender opp?
xato89 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 nei.. de går oppunder dashen.. skal se etterpå når jeg skal ha den inn i garasjen..
k1t Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 evt ei hjemmemekka startsperre, det satt det på min e30. men jan jo være hva som helst,så må nesten bare følge ledningene...
oddis Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Ser identiske ut som f.eks el ruter brytere og tåke og grøftelys brytere på E30. Skjer det noe da du trykker de ned?
xato89 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 skjer ingen ting.. halve morroa med knapper er jo att noe slår seg på når man trykker på de:/ kanskje forrige eier bare hadde en knappe mania:(
bmwsel Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 eventuelt for laservarsler og polititadio eller lignende........?? Hvem vet!
vildrin Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 har samme greiene i min e30. men der er den pent og pyntelig plassert i dashborde. med koblinger inn til hjernen på biln. har prøvd å trykket på dem ingen reaksjon etter det jeg har testet
NoTriX Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Sikkert til å justere km.-stand hvis den blir for høy Eller kanskje det kan være for å resette serviceindikator e.l.?
a-olsen Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Du får ta en telefon til han du kjøpte den av og spørre
T Y racing Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 evt ei hjemmemekka startsperre, det satt det på min e30.men jan jo være hva som helst,så må nesten bare følge ledningene... første jeg tenkte på også.. det er jo bare å prøve å starte den med knappene i forskjellige possisjoner
xato89 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 han jeg kjøpte den av tror jeg ikke vet hva det er.. å hvis han vet hva det er så forstår jeg nok ike hva han sier.. kjøpt bilen av en ekte utlending:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå