325i Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 hei, min 91mod 325i vil ikke starte når jeg vrir om tenninga, den må trilles igang, når jeg vrir om tenninga slik at lyene går på så kommer det en slags klikke lyd fra bak instrumentpanelet og av å til sikringsboksen :s noen som har noe ide på hva som kan være galt? skulle liksom tro at strømmen på bilen klikka heilt når jeg vrei om tenninga..
Testpiloten Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 første tanken min var nesten flatt batteri.. har du sjekka batteriet ditt?
325icab_88 Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 første tanken min var nesten flatt batteri.. har du sjekka batteriet ditt? samma tenkte jeg
325i Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 ja har sjekket det, å det virker som at når jeg vrir om på tenninga så blir det flatt... for når bat. lader er koblet til bateriet så vil den lade MYE og når tenninga er av, så lader den normalt til det er fult..:s
325i Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 å det som er så merkelig er at den "kinner" ikke i det hele tat.. ingenting går rundt
Raver^ Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Kortsluttet batteri eller dårlig starter?? Slår innslaget inn??
325i Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 innslaget ? kommer liksom et "klikk" når jeg vrir om, men ikke noe mer.. tviler på det er dårlig bateri for alt annet eletrisk funker fint, lys osv.. hvor ligger starteren? passer en starter fra en 318?
Raver^ Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Kan tyde på at starteren har hengt seg opp da, prøv å dunk litt i den.. skal sitte en plass på undersiden av tomgangsregulatoren eller rundt der en plass.. Det klikket du hører er innslaget..
325i Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 hmm.. okei får prøve det da:) takker for hjelp.. men vist ikke det går, passer en starter fra en 318?
02 Touring Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Har du et voltmeter? Sett det på batteriet og vri på nøkelen. Detter det ned til 10v så er batteriet gåent. Jeg er 99.99% sikker på det er batteriet . Eller bruk startkabler.
325i Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 hmm ja men virker så rart for prøvde just nå å røkke litt å ledningene til starteren uten at det hjalp, og så kommer det en rar lyd av det ene relet når det står i, nr 3 i rad nr 2 fra motoren, var et grønt ett her.. prøvde å sette i et annet rele men den samme "grininga" kom da også.. skal prøve med et annet bat..
Bjørn 320 Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Høyrest ut som dødt batteri...prøv å få låne deg eit anna batteri eller startkablar frå ein anna bil...
Testpiloten Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Ja tror jeg også. Hvis batteriet er gåent så hjelper det ikke med lader. Kanskje hvis du har en litt større lader men ikke en sånn liten en iallfall. Batteriet kan gi strøm men når du skal ha startestrøm så greier det ikke å levere så da dør alt bare ut. Har også vært borti at starter har hengt seg opp men da tok jeg å satte på tenninga å tok skrujern fra innslaget til kontakt på starter. Da ble det liv i leiren:D Men husk for all del å sett den i fri først
325i Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 takk for all hjelp =) skal prøve å bytte bateriet nå
325i Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Funka me startkabler, starta som bare det Så var nok bateriet som hadde tatt kvelden.. Takker for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå