Tom_Alex Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1347571 kom med bud osv... kan ta inbyttte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Vanvittig pen bil! I mine øyne en nermest perfekt E36 utsendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2007 hvet det.. derfor den litt "stive" prisen.. den er utrolig pen og er nesten helt slik fra fabrikk.. utrolig pen og god bil.. men litt for lav for mitt bruk og kanskje littupraktisk med 2 dører.. kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Ikke tvil i min sjel om att gult er kult Utrolig lekker bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 fyyy faen for noen råe stoler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Bilen er flott ja. Har den funka fint sidan du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hvorfor har den 160hk? er ikke 20hk ekstra med effektanlegg værtfall.. med chip, kammer, og komplett eksos, og filter som ikke trekker varmluft, så kan mann trygt si man har 160 i denne motor.. sett denne til salgs før, var det deg da å? byr 65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 65000 er litt fr lite.. men skal ha deg i bakhodet.. denne har vært til salgs før ja, men ikke av meg.. jeg kjøpte den vel for ca 1 halvt år siden.. bilen har fungert utmerket.. ingen problmer.. eneste er batteriet som er litt dårlig pga at jeg ikke ladet det opp etter at lysene tappet det... hehe... men bilen fungerer supert og jeg bruker den hver dag.. hvet at 20hk er litt mye med eff.annlegg og grenrør.. men det er utrulig mange som mener at dette kan være tilfelle... derfor skryter jeg litt.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 glemte å si... grunnen for at jeg skal selge den er at den for det første er litt lav, ikke for lav men det er litt stress.. elllers er det bare 2 dører og etter hvert i 07 blir det stress med barne sete i en sånn bil.. så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 noen flere bilder hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 veldig fin bil! er prikk lik min jo ,bare min er rød. så de som får denne bilen blir nok fornøyd , iverrtfall utsendemessig! lykketil med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppheimen Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 gir deg 66 viss du stiller kmstanden ned til 128 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Beklager OT, men: Oppheimen: Hvorfor stille tilbake? Pga forsikring? En jeg kjenner stilte tilbake noen 10-talls tusen km på en Auda A6 1.8T pga noe med at forsikringen ble billigere, og sålenge man opplyser eventuell kjøper om at KM-stand er tilbakestilt, så er det vel "ok", men generelt så syns jeg det skal være slik: "man kjøper ikke bil hvis man ikke har råd til utgiftene ved bruken av den" Men nå vet jeg jo ikke om dette er tilfelle for deg Ellers en helt nyydelig E36! Akkurat slik de skal se ut! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg