e30 tic Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 har et luksus problem....får ikke lade trykket lavt nok.. har ekstern wg og bleed ventil som på bildet. kunne gått tenkt meg og bare koblet bort hele bleed ventilen *nippelen på toppen har gått til bleed ventil. og den på siden med forskruning går på innsugs manifoil. tror kansje hele wg har satt seg, tenkte å åpne denne for å sjekke!
Kristov Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Kan være at wg'en din er for liten, da får du aldri trykket ned. Hva slags fjær står det i den nå da? Den bestemmer jo minimumstrykk.
toomas Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 du må skru skruen på toppen av wg en oppover. da gjør du fjæra inne i wg en sappere og derfor slipper den også ut eksos før den gir mye trykk lettere..
e30 tic Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Kan være at wg'en din er for liten, da får du aldri trykket ned.Hva slags fjær står det i den nå da? Den bestemmer jo minimumstrykk. slik det er nå får eg ikke justert noe som helst...selv om bolten er helt utskrudd.... har ikke åpnet den ennå... hvordan SKAL det være koblet da med og uten bleed ventil?
e30 tic Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 du må skru skruen på toppen av wg en oppover. da gjør du fjæra inne i wg en sappere og derfor slipper den også ut eksos før den gir mye trykk lettere.. ja denne bolten er slakk...og derfor burde det ikke lade 1 bar!! defor mistenker eg hele dritten sitter gadd inni her hehe.
toomas Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 åpne opp og smøre som bare faan høres ut som en god plan. ofte en blanding av alu hus og stål ventil inne i der og det har en tendens til og irre seg fast.. men vær forsiktig når du skrur den fra hverandre for når jeg skrudde av siste skrue på en wg jeg hadde for en stund siden kasta fjæra lokket av og alle delene spratt ut.. ikke alltid like greit og vite hva som skal hvor under sammensettning når det bare flyr ut .
e30 tic Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 vi får åpne å se i morgen tenker eg!!
e30 tic Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 fant feilen tror jeg! åpnet lokket, og membranen hadde et lite hull...og da er det nok ikke lett å stille trykket? får leite etter en ny nå da
e30 tic Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 tok av hele wg idag..jaggu var hele ventil setet borte også hehe:) hørte jeg lag... godt ny turbonetics er i hus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå