Gå til innhold

Vurderer e46 m3 bygg.

Bmwgutt
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 2003 mod 316 compact stående, som jeg prøver å selge, noe som viser seg å være så å si umulig, tanken om å skaffe komplett m3 motor osv for å bygge om bilen har slått meg mange ganger, men så har det med prisen kommet inn i bildet å da har jeg slått tanken fra meg, men nå begynner jeg å bli lei av at den står i garasjen å samler støv!

Det jeg lurer på er hva folket sier om å bygge en e46 m3 compact? Jeg synes bilen er fin å se på, å med en m3 motor hadde det vært en rå bil, etter min mening..

Kom med innspill, har sikla etter dette lenge! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster jo ikke mer enn 300k, om ikke mindre så har du en M3 på gårdsplassen lovlig.

Du bør forsikre deg om at det faktisk er mulig å flytte over alle komponenter til Compact'n.

Dette er noe som har svirret i tankene mine en stund også, finne en billig 316 E46 Coupe og kjøpe inn en E46 M3 / CSL og flytter over. Mye jobb, men ytterst intressant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster jo ikke mer enn 300k, om ikke mindre så har du en M3 på gårdsplassen lovlig.

Det må vel koste litt mer enn det hvis du skal få den godkjent? En 2003 modell får du ikke godkjent med mer effekt gratis, så du må jo betale en del avgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...