HMW Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Noen som har erfaring med dette? Noe jeg burde passe på?
j0lle Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 http://ssperformance.no Priseksempler: * BMW E30 med M5 3,6l./3,8l. Motor og M3 bremser/understell osv. Kr. 25.000,- pluss reise/frakt * Bmw E34 M5 (ombygd fra f.eks 520i) Kr. 15.000,- pluss reise/frakt.
sindre Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Er de priseksemplene for å å få det godkjent eller er det ombygningskostnader?
Steffan C Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Er de priseksemplene for å å få det godkjent eller er det ombygningskostnader? For Tüv godkjenning i følge nettsiden dems .
sindre Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Dyrt å få det godkjent med andre ord. Tydeligvis mer arbeid enn jeg visste
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Er vel heller snakk om god fortjeneste
HMW Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 hmmm.. jeg skal nok få det til for en billig penge. Vet ikke helt hva de 25.000 skal brukes til hvis bilen er ferdig bygget. Kjenner en på tilsynet men hadde vært greit å vite hva som var vanlig. Hvor mye HK er e30 levert med max? Fra alpina eller noe? Jeg har ikke drevet så mye med BMW før så ikke helt inne i dette.
Thunegutt Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Tror ikke alpina-utgavene hadde mer en ca 220 HK. Mener den kraftigste E30 M3 er sport evo, med 2.5l på 238HK...
Bimmerlars Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Alpina hadde en de kalte B6 3,5s. Sugetrimma M30 motor på 260hk
Thunegutt Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Alpina hadde en de kalte B6 3,5s. Sugetrimma M30 motor på 260hk Der bommet jeg visst!!! Får nok "kjeft" av Pedi, viss han finner ut dette...
Bimmerlars Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Alpina hadde en de kalte B6 3,5s. Sugetrimma M30 motor på 260hk Der bommet jeg visst!!! Får nok "kjeft" av Pedi, viss han finner ut dette... Mr. BMW-sjef Har forøvrig meget lyst til å teste en slik B6 3,5s. Lurer egentlig på om s'en betyr at det er M3 kaross, og B6 3,5 hadde samme motor.
HMW Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 takker for svar igjen Gleder meg til å få testa ut det her.
Thunegutt Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Alpina hadde en de kalte B6 3,5s. Sugetrimma M30 motor på 260hk Der bommet jeg visst!!! Får nok "kjeft" av Pedi, viss han finner ut dette... Mr. BMW-sjef Har forøvrig meget lyst til å teste en slik B6 3,5s. Lurer egentlig på om s'en betyr at det er M3 kaross, og B6 3,5 hadde samme motor. Ser visst ut som Alpina B6 3.5s hadde M3 Karrosseri... Motoren var på 254HK http://www.e30.de/
Bimmerlars Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Alpina hadde en de kalte B6 3,5s. Sugetrimma M30 motor på 260hk Der bommet jeg visst!!! Får nok "kjeft" av Pedi, viss han finner ut dette... Mr. BMW-sjef Har forøvrig meget lyst til å teste en slik B6 3,5s. Lurer egentlig på om s'en betyr at det er M3 kaross, og B6 3,5 hadde samme motor. Ser visst ut som Alpina B6 3.5s hadde M3 Karrosseri... Motoren var på 254HK http://www.e30.de/ Gromme biler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå