Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

neppe noe mer komplisert enn på noen andre motorer.

først å fremst vil jeg ikke anbefale å gjøre det på varm motor (blir fort fukti og varmt)

det er som regel 3 skruer på termostathuset for å åpne det, så tar du bare ut den gamle termostaten, legg merke til hvilken vei den står så du slepper å lure når den nye skal inn :), så setter du bare i den nye og skrur sammen.

det kommer helt sikkert ut noe kjølevæske, så du må muligens fylle etter og i _værste_ fall lufte systemet. men jeg har ikke opplevd at det måtte luftes etter termostat bytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...