jensemann23 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det ok å bare sette på et eksosanlegg uten katalysator på en bil som orginalt er med? Eller får man problemer på EU-kontrollen da? Det er lekkasje rett foran katalysatoren min, akkurat i skjøten mellom røret og selve katalysatoren i forkant. Litt rustent er det også der, så jeg vurderer å kjøpe et anlegg på biltema uten kat. Noen synspunkter på dette? (318i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 viss du er heldig går dette bra på eu-kontroll, der går dem etter utslipp tar jeg ikke feil, men er bilen din eldre en 88mod så mener jeg at du er "fritatt" får og ha dette. dette er bare det jeg mener og huske fra oppigjennom årene. så bare si ifra viss dette er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Stemmer bra at du kan få problemer med at kat. er fjernet på en EU kotroll, får det har jeg fått... Får store utslipp av CO Mener å husk at biler fra 89 og oppover SKAL ha kat, mens de under 89 er fritatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 er utslippet mindre enn grensa har det ikke noe å si om du ikke har cat.bare å prøve da,er ikke verre enn at du må kjøpe deg en katalysator å sette på.eller så kan du bruke de du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Kommer ikke under grensa uten katte. er og få tak i på huggern da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 har bygget 3 cosworther.. alle reg etter 1990, alle gikk igjennom uten cat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Stemmer bra at du kan få problemer med at kat. er fjernet på en EU kotroll, får det har jeg fått... Får store utslipp av COMener å husk at biler fra 89 og oppover SKAL ha kat, mens de under 89 er fritatt Men dei som var levert med tidligare enn 89 skal vel ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartn Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 var på eu med en 94 gt4 jeg, de målte avgassen og den var under grensa men så oppdaget de at katn var borte og da nektet de å godkjenne bilen selv om målingen var rett. Mange greie hestkuker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 da har du møtt på et skikkelig rasshøl.. rett og slett uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 har hørt at biler som er lever med katalysator originalt skal ha den på uansett faen. meeen, om man kommer under grensa på avgassene uten kat så er det jo bare å hule ut kat'n og sette den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartn Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 ja det ble 4 timer med extra unødvendig skruing det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartn Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 å ha katalysator på en turbobil er nesten samme som å gå ned fra 2toms til 1toms eksosrør .. økte 0,35 i ladetrykk når jeg fjernet den så den kom nok aldri på igjen,hver hest er verd gull for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå