Espen M33 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Holder på å skal prissette en 99 525TDSA Touring, men sliter litt med å finne ut hva korrekt pris skal være. Den står ikke i noen lister, og det er ikke akkurat så veldig mange som står på nett i Norge heller, så sammenligningsgrunnlaget er heller dårlig. Så da spør jeg ekspertene her inne ! - Bilen er meget pen og velholdt. Aldri vært skadd/omlakkert. - Kjørt 124.000Km med komplett servicehistorikk. - Fargen er dunkelblå (kanskje et lite minus?) - Utstyr: Ikke så veldig mye utover standard (rails, multifunkratt, radio/cd) Hva er denne bilen verdt? Eier betalte 315.000,- for 2 år siden, noe jeg synest hørest drøyt ut... Er den verdt 200.000,- i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Ikke at jeg vil kalle meg noen ekspert, men dersom jeg skulle selge en slik bil, hadde jeg holdt meg litt i underkant av 200 tror jeg. Forholdsvis lav km stand er jo ett pluss, i tillegg til automat, men over 200 hadde jeg ikke satsa på nei. 315 for 2 år siden synes jeg høres litt drøyt ut også. Da var den hvertfall ikke den rimeligste på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 burde jo få 190k for noe sånt menn når det ikke er noe sånt som skinn,klima o.s.v blir dette ikke denn luksusbilen det burde vere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 burde jo få 190k for noe sånt menn når det ikke er noe sånt som skinn,klima o.s.v blir dette ikke denn luksusbilen det burde vere Luksusbil? Det er jo en familefrakter med oljefyr, og ikke noe limousine Klima har den selvfølgelig, men putter jeg i skinn så blir det en luksusbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 I følge http://www.listepris.as så ligger denne bilen på 182000 i lista. Så et sted mellom 180.000 200000 ligger den nok, vis man sjkker feks finn.no så ligger disse bilene i dette pris leiet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå